This is Poland! Ten klip powinien zobaczyć każdy

Morskie Oko
Morskie Oko / Fot. Shutterstock
Michał Sadowski - założyciel Brand24 - opublikował w mediach społecznościowych klip własnego autorstwa, który ma na celu promować nasz kraj. Jak poinformował przedsiębiorca, video obejrzało już ponad 4 mln internautów.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Klip Michała Sadowskiego to ujęcia najpiękniejszych miejsc w naszym kraju. - Projekt jest w 100 proc. prywatny i amatorski. Niektóre z tych ujęć były także wykorzystywane przez Ministerstwo Turystyki na targach w Australii. Chcieli za to zapłacić, ale nie przyjąłem kasy, bo mam z czego żyć, a jeśli moje skromne ujęcia mają się przydać w promocji kraju to wystarczy mi duma - przekazuje założyciel Brand 24.

Video zdobywa coraz większą popularność w mediach społecznościowych.

ZOBACZ RÓWNIEŻ