Sztuczna inteligencja w sektorze bankowym. Debata My Company Polska

- Adaptacja tej technologii wciąż jest na stosunkowo niskim poziomie. W bankowości może i weszła do szerszego obiegu, jednak najczęściej wciąż jesteśmy na etapie prototypowania oraz dojrzewania do używania jej w skali. Potencjał do odkrycia nadal jest ogromny! - uważa Anna Stepanów.
- Wdrażanie sztucznej inteligencji jest grą zespołową. Nie chodzi o to, aby wprowadzić do organizacji nowe narzędzia, które potrafią generować obrazy czy tworzyć dokumenty na potrzeby pojedynczych zespołów. Aby AI była realnym wsparciem, musi być szeroko dostępna, łatwa w użyciu i dopasowana do rzeczywistych potrzeb pracowników - dodaje Jan Maria Kowalski.
Jakie znaczenie w kontekście sektora bankowego ma AI? Jak Asseco Poland oraz Bank Pekao S.A. wspierają przedsiębiorstwa w transformacji cyfrowej? Zachęcamy do obejrzenia debaty podsumowującej kolejny odcinek cyklu Polskie AIQ!