Sztuczna inteligencja w sektorze bankowym. Debata My Company Polska

Jan Maria Kowalki i Anna Stepanów
Jan Maria Kowalki i Anna Stepanów / Fot. Anna Myśluk
Banki muszą stać na czele zmian - przekonują Anna Stepanów, Deputy Director, Business Consulting, Asseco Poland i Jan Maria Kowalski, dyrektor Biura Rozwoju Sztucznej Inteligencji w Banku Pekao S.A.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Adaptacja tej technologii wciąż jest na stosunkowo niskim poziomie. W bankowości może i weszła do szerszego obiegu, jednak najczęściej wciąż jesteśmy na etapie prototypowania oraz dojrzewania do używania jej w skali. Potencjał do odkrycia nadal jest ogromny! - uważa Anna Stepanów.

- Wdrażanie sztucznej inteligencji jest grą zespołową. Nie chodzi o to, aby wprowadzić do organizacji nowe narzędzia, które potrafią generować obrazy czy tworzyć dokumenty na potrzeby pojedynczych zespołów. Aby AI była realnym wsparciem, musi być szeroko dostępna, łatwa w użyciu i dopasowana do rzeczywistych potrzeb pracowników - dodaje Jan Maria Kowalski.

Jakie znaczenie w kontekście sektora bankowego ma AI? Jak Asseco Poland oraz Bank Pekao S.A. wspierają przedsiębiorstwa w transformacji cyfrowej? Zachęcamy do obejrzenia debaty podsumowującej kolejny odcinek cyklu Polskie AIQ!

ZOBACZ RÓWNIEŻ