Ross Knap, były szef CallPage, pokieruje firmą Thulium

Zespół Thulium
Zespół Thulium
Ross Knap dołączył do spółki Thulium i razem z Bartoszem Bańkowskim poprowadzą firmę operacyjnie.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Marek Bartnikowski, dotychczasowy prezes firmy, przechodzi do  Rady Nadzorczej, gdzie będzie wraz z funduszem Spire Capital wspierać spółkę na poziomie strategicznym.

Czym zajmuje się Thulium

Thulium to system (SaaS) do zarządzania wielokanałową obsługą spersonalizowanej komunikacji z klientami końcowymi , customer care oraz innych modeli obsługi klienta. Rozwiązanie pozwala na zarządzanie kanałem telefonicznym (ruchem przychodzącym i wychodzącym), e-mailowym oraz czatowym, przy jednoczesnym dostępie do modułu raportowania oraz gotowych integracji. Wśród klientów Thulium są takie marki jak: Morele.net, W.Kruk, DOZ, Tui Poland i inne średnie i duże firmy. 

- Thulium to jeden z najlepszych produktów SaaSowych i zespołów które widziałem na rynku globalnym. Z pewnością razem z Bartkiem Bańkowskim operacyjnie zbudujemy lidera customer service software w regionie Europy środkowo-wschodniej - mówi Ross Knap CEO Thulium.

Ross Knap to doświadczony zarządzający w branży SaaS, twórca CallPage. Dwa lata temu posprzedaży swojej firmy Ross przeszedł do struktur JustCall i pracował zarówno w radach nadzorczych i jak i przy zarządach w spółkach grupy SaaS Labs na całym świecie m.in dla Atolii we Francji, Helpwise w New Delhi oraz JustCall w San Francisco. Kilka tygodni temu ogłosił swoje odejście z grupy. Od marca dołączył do polskiego Thulium.

- Znamy się z Rossem od wielu lat. Jego dołączenie do Thulium to wzmocnienie spółki w obszarze nie tylko marketingowo-sprzedażowym, ale również ekspansji zagranicznej oraz fuzji i przejęć. Nie mogłem wyobrazić sobie lepszej osoby, której bym oddał stery Thulium - mówi Marek Bartnikowski, założyciel Thulium.

Thulium w cyfrach:

● obsługuje 10 milionów rozmów telefonicznych i 5 milionów e-maili miesięcznie

●  kilkadziesiąt gotowych integracji z wiodącymi produktami na rynku m.in. w branżach e-commerce

● ponad 10000 użytkowników

● 1800 średnich i dużych firm, klientów contact center oraz centrali telefonicznej. Wzrost o 1000% liczby klientów w ciągu 5 lat.

● około 40% rocznego wzrostu przychodów w ostatnich latach

Przeczytaj także: Ukrainian Dream w Polsce

- W tej chwili mamy nie tylko najlepszy produkt SaaSowy na rynku w Polsce, które obsługuje ponad 250 mln interakcji rocznie ale, dzięki dołączeniu Rossa, również zespół managerski z ogromnym doświadczeniem w SaaSach fazie growth oraz na rynkach międzynarodowych. W 2022 roku roku w Thulium zainwestował Spire Capital Partners, fundusz specjalizujący się w inwestycjach w większościowe pakiety spółek software, e-commerce oraz tech-enabled services. Cele inwestycyjne to przedsiębiorstwa z pozytywną EBITDA (od około 4 mln zł), działające w sektorach z dużym potencjałem wzrostu, konsolidacji lub ekspansji międzynarodowej - mówi Bartosz Bańkowski, CTO, założyciel Thulium.

- Thulium w ostatnich latach osiągnęło ponadprzeciętną dynamikę wzrostu przychodów, przyczyną której jest bardzo wysokiej jakości i niezawodny produkt, rosnący rynek oraz skuteczność spółki w obszarze M&A. Jestem przekonany, że nowy zarząd zrealizuje wszystkie założenia rozwoju Thulium w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, a my z Markiem będziemy wspierać spółkę strategicznie - dodaje Krzysztof Konopiński, przewodniczący Rady Nadzorczej Thulium, współzałożyciel Spire Capital.

Thulium w najbliższych latach planuje zostać absolutnym liderem w Polsce w branży Customer service software, wdrożyć automatyzację AI dla klientów, kontynuować organicznie i poprzez M&A ekspansję produktową i geograficzną w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

ZOBACZ RÓWNIEŻ