Łukasz Zielonka nowym CMO w Escola S.A., Kamil Grzejek w nowej roli Chief Evangelist

Kamil Grzejek i Łukasz Zielonka
Kamil Grzejek i Łukasz Zielonka, fot. materiały prasowe
Łukasz Zielonka objął stanowisko Chief Marketing Officer i odpowiada od lutego za kompleksowe działania marketingowe spółki Escola S.A., tworzącej aplikacje mobilne i webowe oraz świadczącej usługi consultingu z zakresu wykorzystania nowych technologii. Z kolei pełniący dotychczas tę rolę Kamil Grzejek objął nowe stanowisko Chief Evangelist, który przekazał ster marketingu w ręce członka zespołu.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Łukasz Zielonka jest ekspertem w zakresie digital marketingu. W przeszłości rozwijał lokalną markę B2B, która w szczytowym okresie swojej działalności stała się odnoszącym sukcesy e-commerce o ogólnopolskim zasięgu. Jest także autorem sukcesu innego ogólnopolskiego e-commerce, który osiągnął rekordową w skali kraju sprzedaż profesjonalnych urządzeń IT.

Do obowiązków Łukasza Zielonki jako CMO należy koordynacja zintegrowanych działań marketingowych spółek wchodzących w skład Grupy Kapitałowej Escola, w tym m.in. takich produktów i usług, jak Heseya, Meetinga, Frivo czy PupileVet. - Escola daje w marketingu duże pole do działania. Różnorodność produktów, dynamicznie rozwijające się technologie i stale rosnące portfolio klientów sprawiają, że to jedno z najciekawszych miejsc w polskim marketingu. Przed nami również działania międzynarodowe z uwagi na ekspansję Escoli na zagraniczne rynki - komentuje Zielonka.

Pełniący dotychczas rolę CMO Kamil Grzejek, objął nowe stanowisko w spółce - Chief Evangelist. - Uznałem, że Łukasz bardzo dobrze wdrożył się w nasze działania, ma olbrzymie doświadczenie oraz determinację w osiąganiu celów. Przekazuję ster w dobre ręce, osobie, której ufam i wiem, że podoła zadaniu. Chcę skupić się na ewangelizowaniu klientów, znajdowaniu miejsca w ich działalności na nasze produkty, usługi i technologie oraz wskazywaniu obszarów, w których Escola może najlepiej wspomóc osiąganie przez nich założonych celów biznesowych - mówi Kamil Grzejek o swojej decyzji.

Kamil Grzejek w nowej roli Chief Evangelist będzie dzielił się swoją wieloletnią wiedzą i doświadczeniem zdobytym poprzez pozyskiwanie, realizację i koordynację projektów IT dla największych europejskich i polskich spółek. Od 9 lat zajmuje się obsługą dedykowanych projektów B2B i B2C, od wdrożeń AI po aplikacje konsumenckie o milionowym zasięgu. Specjalizuje się w analityce biznesowej i badaniu zachowań konsumentów, ze szczególnym upodobaniem do programów lojalnościowych i cyklów zakupowych. W swoich działaniach łączy zebrane doświadczenia w obszarach sprzedaży, analityki, marketingu i zarządzania projektami. Był odpowiedzialny za optymalizację procesów biznesowych w wielu polskich spółkach. Swoje działanie jako Chief Evangelist skupia na koordynacji i usprawnieniu procesu sprzedażowo-analitycznego oraz edukacji klientów Escola z zakresu korzyści oferowanych przez spółkę w ramach usług i produktów.

Zobacz też: Nais

W tym roku Escola zakłada koncentrację na rozwoju swojej grupy holdingowej poprzez spółki zależne, rozszerzenie komercjalizacji produktów własnych oraz standardowej działalności segmentu usługowego, jako software house, w Polsce i zagranicą. Jak wynika ze wstępnych danych finansowych, Escola wypracowała 66 proc. wzrost przychodów względem 6 mln zł w 2020 roku. Szacunkowy zysk EBITDA GK Escola w 2021 roku opiewa na 1,7 mln zł względem blisko 1,1 mln zł w 2020 roku.

Równolegle z rozwojem swojej Grupy Kapitałowej, spółka Escola kontynuuje swoje plany związane z debiutem na rynku NewConnect, który powinien nastąpić w pierwszej połowie 2022 r.

Krzysztof Wojewodzic, prezes Escoli - wywiad

Zachęcamy do przeczytaniu naszego wywiadu z Krzysztofem Wojewodzicem, prezesem Escoli. Wywiad jest dostępny TUTAJ.

ZOBACZ RÓWNIEŻ