Leczenie w domu czy wizyta u lekarza?

Leczenie w domu czy wizyta u lekarza?
W dzisiejszym dynamicznym świecie opieki zdrowotnej, nowoczesne technologie stają się kluczowym narzędziem w diagnozowaniu i zarządzaniu stanem zdrowia pacjentów. Jednym z wiodących rozwiązań, które wykorzystuje sztuczną inteligencję, jest platforma Infermedica.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Oferuje ona kompleksowe wsparcie pacjentom i pracownikom ochrony zdrowia na każdym etapie opieki. Infermedica Medical Guidance Platform to rewolucyjny projekt, którego głównym celem jest dostarczanie wsparcia pacjentom i pracownikom służby zdrowia na każdym etapie opieki medycznej. Składa się on z trzech kluczowych modułów: Triage, Intake oraz Follow Up. Ta kompleksowa platforma umożliwia zarówno pacjentom, jak i profesjonalistom z branży medycznej podejmowanie trafnych decyzji dotyczących objawów i potrzeb związanych z leczeniem.

Platforma Infermedica nie tylko wspomaga pacjentów w samodzielnej ocenie swojego stanu zdrowia, ale także zbiera istotne informacje dotyczące ich zdrowia przed wizytą u lekarza, pielęgniarki czy ratownika medycznego. Dzięki temu profesjonalnym pracownikom medycznym umożliwia szybsze i bardziej efektywne świadczenie usług medycznych.

Jakiś czas temu Infermedica poszerzyła swoją platformę o moduł pediatryczny. Ten dodatek pozwala opiekunom na dokładniejszą ocenę nasilenia objawów u dzieci, pozwala dowiedzieć się, czy konieczna jest pilna opieka oraz umożliwia umówienie się na spotkanie z odpowiednim specjalistą. To ważny krok w kierunku poprawy opieki zdrowotnej dzieci.

 Jedną z takich historii podzieliła się użytkowniczka systemu Triage dostępnego na stronie Instytutu Matki i Dziecka (https://imid.med.pl/pl/sprawdz-objawy). W ubiegłym miesiącu Pani Paulina wraz z rodziną udała się na wymarzone, zagraniczne wakacje w trakcie których jej 9-letni syn Alan dostał wysokiej gorączki. Dziecko z godziny na godzinę czuło się coraz gorzej co bardzo niepokoiło rodziców ze względu na ograniczony dostęp do lokalnej opieki zdrowotnej. Nie wiedząc, co robić, Pani Paulina zdecydowała się na otwarcie aplikacji Triage, zaimplementowanej na portalu Instytutu Matki i Dziecka. Dzięki niej mogła ocenić objawy swojego syna, a narzędzie potwierdziło, że symptomy nie są poważne i nie wymagają natychmiastowej interwencji medycznej. Dało jej spokój i czas na skonsultowanie się w miarę możliwości z lokalnym lekarzem . 

Historia Alana i jego mamy to doskonały przykład, jak nowoczesne technologie mogą być nieocenionym wsparciem dla rodziców, gdy stan zdrowia ich dziecka staje się niepewny, zwłaszcza w obcym kraju. Dzięki Infermedica i systemu Triage, mama Alana mogła wziąć sprawy w swoje ręce, czując się pewniej i pewniej, że robi właściwe kroki w kierunku poprawy zdrowia swojego syna. 

 Wdrożenie systemu firmy Infermedica w Instytucie Matki i Dziecka, zainicjowane zostało poprzez zwycięstwo w I edycji konkursu Mother and Child Startup Challenge, który koncentruje się na poszukiwaniu nowatorskich rozwiązań medycznych. 

Zachęcamy do zgłoszenia się w tegorocznej – II edycji konkursu konkurs Mother and Child Startup Challenge. Partnerami strategicznymi konkursu jest OVHcloud, Fundacja Cyfrowa Przyszłość oraz CompuMedical Group. Patronat Honorowy nad inicjatywą objęły miedzy innymi takie instytucje jak Ministerstwo Cyfryzacji, Ministerstwo Zdrowia, Agencja Badań Medycznych oraz Rzecznik Praw Pacjenta.

ZOBACZ RÓWNIEŻ