Komputronik reklamuje się na OnlyFans. W mediach społecznościowych zawrzało

Komputronik na OnlyFans
Komputronik na OnlyFans, fot. Komputronik
Komputronik - popularny sklep z elektroniką - wystartował ze świąteczną kampanią, w ramach której założył konto na portalu OnlyFans, kojarzonym z treściami erotycznymi. Wielu internautom - w tym osobom publicznym - nie przypadło to do gustu. Padły zarzuty o wybijaniu się na "uprzedmiotowieniu kobiet" oraz "powrocie do lat 90."

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

OnlyFans to serwis kojarzony przede wszystkim z treściami erotycznymi. Użytkownicy mogą założyć konto, a następnie oczekiwać zapłat od swoich fanów i oferować im treści na wyłączność. Aplikacja stała się niezwykle popularna wśród osób, które uznały, że pobawią się w "niezależną gwiazdę porno", oferując dostęp do swoich filmów za opłatą.

W ramach świątecznej kampanii Komputronik, unboxing prezentów przeprowadzą influencerzy: m.in. Piotr Kędzierski oraz Lilmasti. Trzy świąteczne paczki "rozbierze" również - na portalu OnlyFans - Klaudia Leclercq.

Komputronik na OnlyFans - co na to internauci?

Świąteczna kampania Komputronik - jak można było się spodziewać - podzieliła internautów. Wśród zarzutów pojawiło się m.in. "cofnięcie do lat 90." oraz "cringe'owe podejście do marketingu".

Nie wszyscy jednak są oburzeni ostatnimi działaniami marketingowymi Komputronik. Ci, którym reklama przypadła do gustu przekonują, że kampania nie epatuje seksem oraz nie ma nic wspólnego z sexworkingiem.

Komputronik na OnlyFans - komentarz firmy

Karolina Pietz-Drapińska - cytowana przez portal Wirtualne Media - komentuje: "Chcieliśmy wyróżnić się na tle innych firm niestandardową komunikacją pokazując przy tym „pazur”. Każdy marzy o tym by pod choinką znaleźć prezent, stara się cały rok, ale nie zawsze „udaje się mu być grzecznym”. My pokazujemy, że prezenty z Komputronik są dla wszystkich oraz że nawet nieświęci i nie do końca grzeczni je dostaną."

ZOBACZ RÓWNIEŻ