Komputronik reklamuje się na OnlyFans. W mediach społecznościowych zawrzało
Komputronik na OnlyFans, fot. KomputronikOnlyFans to serwis kojarzony przede wszystkim z treściami erotycznymi. Użytkownicy mogą założyć konto, a następnie oczekiwać zapłat od swoich fanów i oferować im treści na wyłączność. Aplikacja stała się niezwykle popularna wśród osób, które uznały, że pobawią się w "niezależną gwiazdę porno", oferując dostęp do swoich filmów za opłatą.
W ramach świątecznej kampanii Komputronik, unboxing prezentów przeprowadzą influencerzy: m.in. Piotr Kędzierski oraz Lilmasti. Trzy świąteczne paczki "rozbierze" również - na portalu OnlyFans - Klaudia Leclercq.
Komputronik na OnlyFans - co na to internauci?
Świąteczna kampania Komputronik - jak można było się spodziewać - podzieliła internautów. Wśród zarzutów pojawiło się m.in. "cofnięcie do lat 90." oraz "cringe'owe podejście do marketingu".
Jezu @Komputronik_pl, serio? Serio zniżacie się w kampanii do pomysłów z kategorii "szczucie cycem" i uprzedmiatawiania kobiet? Czy my się cofamy do lat dziewięćdziesiątych? pic.twitter.com/w8tKrnlQn1
— Martyna Jałoszyńska (@mjaloszynska) December 20, 2022
Nie wszyscy jednak są oburzeni ostatnimi działaniami marketingowymi Komputronik. Ci, którym reklama przypadła do gustu przekonują, że kampania nie epatuje seksem oraz nie ma nic wspólnego z sexworkingiem.
Komputronik na OnlyFans - komentarz firmy
Karolina Pietz-Drapińska - cytowana przez portal Wirtualne Media - komentuje: "Chcieliśmy wyróżnić się na tle innych firm niestandardową komunikacją pokazując przy tym „pazur”. Każdy marzy o tym by pod choinką znaleźć prezent, stara się cały rok, ale nie zawsze „udaje się mu być grzecznym”. My pokazujemy, że prezenty z Komputronik są dla wszystkich oraz że nawet nieświęci i nie do końca grzeczni je dostaną."