Janina Bąk, Paweł Tkaczyk, Aleksander Poniewierski i TikTok na Golden Marketing Conference
Organizator konferencji – Grupa MTP - ma jasno wyznaczony cel – przekazać jak najwięcej merytorycznej treści, informacji o trendach i przygotować rynek marketingowy na nadchodzące zmiany. Program skierowany jest do członków zarządu, dyrektorów marketingu, osób decyzyjnych w zakresie strategii rozwoju marki, specjalistów ds. public relations oraz osób prowadzących lub zarządzających firmami w Polsce.
W ostatnich miesiącach jesteśmy świadkami ogromnych transformacji marketingowych, przyspieszonej digitalizacji usług oraz wzrostu zainteresowania prowadzeniem działalności w internecie. Właśnie te zagadnienia będą głównym nurtem przewodnim zbliżającego się spotkania marketingowców z całej Polski.
Zaproszeni eksperci przedstawią trendy i nieszablonowe rozwiązania, które uczestnicy wydarzenia będą mogli automatycznie zastosować w swojej pracy. Program najnowszej edycji Golden Marketing Conference będzie w szczególności poświęcony e-biznesowi – począwszy od wyboru platformy e-commerce, przez UX i on-site marketing po kampanie promujące sprzedaż i strategie ją zwiększające. W agendzie wydarzenia nie zabraknie tematów związanych z analityką działań internetowych, poruszone zostaną także kwestie zastosowania social mediów, a także budowania contentu czy video marketingu. Na scenie tegorocznego GMC pojawi się wielu znakomitych gości.
Po dwuletniej przerwie od wystąpień publicznych będzie można wysłuchać prelekcji Janiny Bąk, autorki bloga JaninaDaily.com. Obok niej w trakcie dwudniowego wydarzenia pojawią się także dr Aleksander Poniewierski, globalny lider cyfryzacji i nowych technologii, EY Technology Consulting, Paweł Tkaczyk, Jacek Dziura, CMO, Grupa iCEA, Marta Burchard, Digital Specialist, Grupa MTP, Tomasz Grzemski, CEO, Macopedia, Bartosz Pilc, Radca prawny, CORE Law, Magdalena Milecka, Content Marketing Director, Ringer Axel Springer Polska, Paweł Grabowski, Dyrektor Rozwiązań Bezobsługowych, Żabka Polska, Anna Tratnerska, Head of Business Development & UX Senior, Verseo oraz przedstawiciel TikTok Polska.
Udział w wydarzeniu będzie można wziąć w dwóch formach, stacjonarnie w Poznaniu oraz online w formule PPV