zaufanie do firmy

zobacz inne tematy
2/3 Polaków nie ufa zagranicznym e-sklepom. To świadczy o cyfrowej dojrzałości

2/3 Polaków nie ufa zagranicznym e-sklepom. To świadczy o cyfrowej dojrzałości

Choć Polska należy do najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie, zagraniczne sklepy internetowe wciąż mają trudności z przekonaniem polskich klientów do zakupów. Z najnowszego raportu „Wypełnianie Luki Zaufania w Handlu Transgranicznym” wynika, że aż 2/3 Polaków świadomie unika zakupów w zagranicznych sklepach internetowych.

Najważniejsze jest zaufanie!

Najważniejsze jest zaufanie!

Klient, wchodząc do sklepu spożywczego, musi mieć poczucie całkowitego zaufania do bezpieczeństwa produktów, które tam kupuje. Sieci cały czas podwyższają poprzeczkę – tłumaczy Marta Urbaniak, dyrektorka działu zarządzania jakością i środowiskiem w Żabka Polska.

Komunikacja – klucz do zaufania

Komunikacja – klucz do zaufania

Marka godna zaufania – tak chciałaby być postrzegana każda firma. Doskonały produkt czy usługa, świetna sprzedaż to jednak za mało, by na to określenie zasłużyć. Potrzebna jest jeszcze dobra komunikacja – bez niej nie da się zbudować trwałej relacji opartej na zaufaniu, zwłaszcza w cyfrowym świecie.