zaufanie do firmy
zobacz inne tematy2/3 Polaków nie ufa zagranicznym e-sklepom. To świadczy o cyfrowej dojrzałości
Choć Polska należy do najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie, zagraniczne sklepy internetowe wciąż mają trudności z przekonaniem polskich klientów do zakupów. Z najnowszego raportu „Wypełnianie Luki Zaufania w Handlu Transgranicznym” wynika, że aż 2/3 Polaków świadomie unika zakupów w zagranicznych sklepach internetowych.
Najważniejsze jest zaufanie!
Klient, wchodząc do sklepu spożywczego, musi mieć poczucie całkowitego zaufania do bezpieczeństwa produktów, które tam kupuje. Sieci cały czas podwyższają poprzeczkę – tłumaczy Marta Urbaniak, dyrektorka działu zarządzania jakością i środowiskiem w Żabka Polska.
Firmy, które chcą się liczyć na rynku muszą być zaangażowane społecznie
Firmy, które chcą się liczyć na rynku, budując swoje zaufanie lub starając się utrzymać reputacje, muszą być zaangażowane społecznie. Reagować na to, co się dzieje lokalnie, ale też globalnie. Świetnie pokazują to tegoroczne wydarzenia w Ukrainie, gdzie reakcją na brutalną agresję ze strony Rosji, była pomoc wielu ludzi i firm.
Komunikacja – klucz do zaufania
Marka godna zaufania – tak chciałaby być postrzegana każda firma. Doskonały produkt czy usługa, świetna sprzedaż to jednak za mało, by na to określenie zasłużyć. Potrzebna jest jeszcze dobra komunikacja – bez niej nie da się zbudować trwałej relacji opartej na zaufaniu, zwłaszcza w cyfrowym świecie.