wydatki na zakupy

zobacz inne tematy
Polacy mają dość katastrofy klimatycznej. Nie chcą przepłacać za produkty "eko"

Polacy mają dość katastrofy klimatycznej. Nie chcą przepłacać za produkty "eko"

Zaledwie 29 proc. Polaków deklaruje wysoką świadomość ekologiczną, co oznacza spadek o 15 p.p. w porównaniu do 2021 r. Jednocześnie 49 proc. respondentów wskazuje, że produkcja żywności wpływa na zmianę klimatu, ale zdecydowana większość podczas zakupów kieruje się ceną. Raport Flora Food Group i IBRiS z 2024 r. pokazuje, że jeśli chodzi o środowisko naturalne, Polacy „nie czują klimatu”.

Nie tylko na Gwiazdkę

Nie tylko na Gwiazdkę

Jak uwieść konsumenta? Jak sprawić, by został z nami na dłużej? Te pytania zadają sobie dziś chyba wszyscy przedsiębiorcy sprzedający w sieci. Najgorętszy miesiąc w e-handlu właśnie się rozpoczął.