strategie

zobacz inne tematy
Zaproś internetowy tłum

Zaproś internetowy tłum

Szukając funduszy na swój projekt, można sięgnąć po crowdfunding, czyli finansowanie społecznościowe, które polega na tym, że wielu ludzi, wiele grup, a nawet firm, wpłaca dowolne kwoty, aby ktoś mógł zrealizować swój cel. Bo każdy powinien mieć szansę

Urośli jak na drożdżach

Urośli jak na drożdżach

Dlaczego im się udało? Cukierni jest wiele, ale to oni, jako pierwsi w Polsce, utworzyli sieć z partnerami biznesowymi, stawiając przy tym na lokalizacje w galeriach handlowych. I cały czas dbają o jakość swoich ciast i bułeczek.

Drugie życie winyli

Drugie życie winyli

Sprzedaż płyt winylowych gwałtownie rośnie na całym świecie. Napędza ją moda i tęsknota za „prawdziwym życiem”, za „fizycznością” i szczególnym czarem, których w czasach wirtualnej muzyki i internetowych znajomości najwyraźniej ludziom brakuje.

Przez żołądek do muskułów

Przez żołądek do muskułów

Kto nie pragnąłby wyglądać jak Demi Moore czy Arnold Schwarzenegger w swoich najlepszych czasach? Wielu chciałoby przynajmniej zrzucić brzuch. Niewielka spółka Brzezińscy stara się spełniać te marzenia, a przy tym potrafi dotrzeć z przekazem i ofertą do niemal każdego Polaka.

Od freemium do premium

Od freemium do premium

Jeśli masz internetowy startup, tworzysz aplikacje na smartfony, a może chcesz przetestować swoją usługę lub produkt na możliwie największej grupie użytkowników – przyjrzyj się freemium.

Nauczyciel chce być atrakcyjny

Nauczyciel chce być atrakcyjny

E-learning języków obcych łączy trzy charakterystyczne zjawiska współczesności: nowe technologie, nowy styl życia i dążenie do globalnej komunikacji. W Polsce liderem tej dynamicznej branży jest Funmedia.

Most z fabryki – komu, komu?

Most z fabryki – komu, komu?

W Polsce mamy nowatorskie, jak na Europę, mosty „prosto z fabryki”. Na razie jest ich niewiele, ale zaangażowane w to spółki poznały innowacyjne technologie, co pomaga im zwiększać sprzedaż. Ta jednak skoczyłaby dużo bardziej, gdyby mosty miały profesjonalną promocję.

Z dyskontami można konkurować

Z dyskontami można konkurować

W zalewie Biedronek i Lidlów drobni handlowcy toną i znikają. Niektórzy jednak płyną, jak nie kraulem, to motylkiem. Ściganie się z dyskontami na ceny i zasięg nie wchodzi w rachubę, lecz jeśli ktoś ma dobre pomysły i wsłuchuje się w głos klienta, jest dl