marki premium

zobacz inne tematy
Lindt "nie jest marką premium" przekonują prawnicy firmy. Wizerunkowe problemy czekoladowego giganta

Lindt "nie jest marką premium" przekonują prawnicy firmy. Wizerunkowe problemy czekoladowego giganta

Lindt zmaga się z kryzysem wizerunkowym po ujawnieniu, że jego pozycjonowanie jako marki premium to głównie chwyt marketingowy. Oświadczenia szwajcarskiej firmy oraz argumenty przedstawiane w kontekście procesów sądowych wzbudziły kontrowersje wśród konsumentów i ekspertów. W produktach producenta słodkości miały występować metale ciężkie: ołów i kadm.

Jak po Gucci, to do lumpeksu. Dobra luksusowe coraz częściej kupujemy w second handach

Jak po Gucci, to do lumpeksu. Dobra luksusowe coraz częściej kupujemy w second handach

Jednym z niespodziewanych efektów pandemii Covid-19 jest fakt, że produkty premium coraz chętniej kupujemy "z drugiej ręki". Niemałą rolę odgrywa w nim też moda na zero waste, czyli styl życia polegający na generowaniu minimalnej ilości odpadów. To zła wiadomość dla producentów dóbr luksusowych, którym koronawirus szczególnie dał się we znaki.