ccc
zobacz inne tematyBangladesz w ogniu: Co to oznacza dla światowych gigantów odzieżowych
Bangladesz słynie z produkcji ubrań dla sieci odzieżowych na całym świecie. W Polsce to m.in. LPP (właściciel m.in. Reserved) oraz CCC i wiele innych marek. Ostatnie dramatyczne wydarzenia w tym państwie sprawiły, że niektóre fabryki przestały działać. Nowy rząd z premierem Muhammadem Yunusem, laureat Pokojowej Nagrody Nobla, ma zamiar stabilizować sytuację.
CCC zaskakuje rynki: Zamknięcie sklepu HalfPrice.eu
W nietypowym ruchu biznesowym, Grupa CCC ogłosiła zamknięcie swojego e-sklepu halfprice.eu, pomimo że marka ta jest jednym z najszybciej rozwijających się segmentów firmy.
Raport: E-commerce. Kierunek: omnichannel
Nawet jeśli nie posiadasz tradycyjnego sklepu, postaw na omnichannel. To najlepsze rozwiązanie, gdy koszty dotarcia do klienta wciąż rosną.
Eobuwie zmienia nazwę. Firma chce postawić na ekspansję zagraniczną
Eobuwie.pl to nazwa zbyt trudna do wymówienia dla obcokrajowców - uważa zarząd firmy. Stąd zmiana nazwy jednej z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek e-commerce w obszarze modowym.
CCC ogłosiło nową strategię. Firma postawi na e-commerce
Trzykrotny wzrost przychodów, dwucyfrowa rentowność, 60 proc. udział kanału online w sprzedaży, nowe kategorie produktowe, wzrost zadowolenia klientów, zaangażowania pracowników i zrównoważony rozwój – to kluczowe cele nowej strategii biznesowej Grupy CCC - GO.25 Everything fashion. Omnichannel platform.
Buty z drukarki 3D. Nowa technologia już wkrótce w popularnych polskich sklepach obuwniczych
Firma CCC zakupiła drukarkę 3D do szczegółowego prototypowania rozwiązań z zakresu wzornictwa i designu, w tym obuwia, elementów brandingu, wzorów podeszew, bieżników, a także elementów funkcjonalnych lub ozdobnych.
Sztuczna inteligencja w sklepie internetowym CCC. Jak pomoże klientom?
CCC wprowadza wyszukiwanie produktów na podstawie zdjęcia. Klient może teraz zrobić dowolne zdjęcie obuwia czy torebki i za pomocą wyszukiwarki obrazu zobaczyć najbardziej podobne produkty w ofercie sklepu.
Bitwa o handel. Kto przegra przez koronakryzys?
Pieniądze lubią ciszę. Zwłaszcza w branży nieruchomości. Kiedy wszyscy mówią o ratowaniu przedsiębiorstw i utrzymaniu miejsc pracy, między właścicielami centrów handlowych a najemcami trwa przeciąganie liny.