Stadion Śląski i PepsiCo z trzyletnią umową partnerską

Fot. materiały prasowe
Fot. materiały prasowe
Stadion Śląski i PepsiCo podpisały umowę partnerską, która będzie obowiązywać do czerwca 2023 roku. Planowane są wspólne projekty marketingowe.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Stadion Śląski to jeden z największych i najnowocześniejszych obiektów sportowych w Polsce. Kontrakt z PepsiCo obejmuje m.in. wzajemne działania promocyjne oraz kwestie związane ze stoiskami handlowymi podczas imprez organizowanych na obiekcie. Obie firmy zapowiadają, że planowane są także wspólne projekty marketingowe.

Firma PepsiCo wykazała się dużym zrozumieniem potrzeb Stadionu Śląskiego. Od razu zauważaono nasz potencjał i właściwie po pierwszych rozmowach byliśmy przekonani, że to właściwy partner do dalszych negocjacji - mówi Grzegorz Kubicki, dyrektor marketingu Stadionu Śląskiego.

Z kolei przedstawiciele PepsiCo podkreślają symboliczne znaczenie obiektu. - Stadion Śląski przeszedł do historii z uwagi na wiele kulturalnych i sportowych wydarzeń z przeszłości, takie jak mecze naszej reprezentacji czy koncerty znanych światowych wykonawców. Aktualnie obiekt kontynuuje te tradycje, a nam zależy, aby zostać częścią tej historii - komentuje Michał Machaj z PepsiCo.

Kontrakt zawarty został na trzy lata i obejmuje okres do czerwca 2023 roku.

ZOBACZ RÓWNIEŻ