Patronaty My Company Polska. Sprawdź najlepsze wydarzenia biznesowe i nie tylko

Synerise Cup, fot. mat. prasowe
Synerise Cup, fot. mat. prasowe
Redakcja My Company Polska zachęca do udziału w wydarzeniach biznesowych na koniec lata i jesień.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 9/2024 (108)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

People Culture TechFest 2024

29 października Filharmonia Podkarpacka w Rzeszowie stanie się miejscem, gdzie technologia spotka się z zarządzaniem zasobami ludzkimi na najwyższym poziomie. People Culture TechFest 2024, organizowany przez Rzeszowską Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. i DGTL LAW, połączy liderów HR z innowatorami technologicznymi, oferując unikalną platformę do dyskusji o przyszłości rynku pracy. W programie m.in. zarządzanie w erze AI, motywowanie zespołów w trudnych czasach i radzenie sobie z różnicami pokoleniowymi.

Na scenie m.in.: Róża Szafranek, Iwo Zmyślony, Maja Meissner, Tina Sobocińska, Marcin Petrykowski, Bartłomiej Brach, Jarosław Sroka.

Młode szachowe umysłynbsp;Synerise Cup 2024

Już 8 października odbędzie się kolejna edycja jednej z największych w Europie imprez szachowych dla dzieci i młodzieży. Synerise Cup to wydarzenie, w którym co roku bierze udział ponad 1000 uczestniczek i uczestników z całej Polski.

Zawody odbywają się w katowickim Spodku. – Cieszymy się, że zainteresowanie naszym turniejem jest ogromne. Od razu po otwarciu zapisów mamy rekordową liczbę zgłoszeń. Od początku naszą misją było to, żeby poprzez szachy - królewską grę – promować rozwój i edukację młodych ludzi, bez wątpienia szachy mają dużo walorów terapeutycznych - mówi Łukasz Brożek, pomysłodawca i dyrektor imprezy.

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja 64 POLA oraz UKS 21 Podlesie. Od 2022 r. partnerem tytularnym turnieju jest polska firma Synerise.

Rusza Kod Innowacji – konkurs dla firm

Już 1 września rozpoczyna się 6. edycja konkursu Kod Innowacji skierowanego do firm i startupów. W tym roku nagrodzone zostaną organizacje, które w innowacyjny sposób wykorzystują kody QR w komunikacji z konsumentami. Można zgłaszać zarówno wdrożone projekty, jak i pomysły na wykorzystanie kodów QR. Firmy zainteresowane udziałem mogą przesyłać swoje zgłoszenia od 1 do 30 września 2024 r. Laureatów wyłoni niezależne jury, a lista zwycięzców zostanie ogłoszona podczas listopadowej konferencji Kod Innowacji.

W tym roku statuetka Lidera Innowacji trafi do tych organizacji, które wspierają wykorzystanie kodów QR.

Laureatów wyłoni niezależne jury, w którym oprócz przedstawicieli GS1 Polska zasiądą eksperci z zakresu zrównoważonego rozwoju: Magdalena Olborska z firmy Samsung, prof. dr hab. Bolesław Rok z Akademii Leona Koźmińskiego, Bartłomiej Gola z firmy SpeedUp, Marcin Barański z VOX oraz Tomasz Łukasik, przedstawiciel Nestlé.

Wręczenie nagród odbędzie się podczas konferencji Kod Innowacji, 13 listopada 2024 r. w Renaissance Warsaw Airport Hotel w Warszawie. W gronie dotychczasowych laureatów są m.in. takie firmy jak Allegro, Decathlon, Grupa Raben, Maspex oraz Żabka.

Jak stworzyć skuteczne ogłoszenie o pracę? Wyniki raportu Aplikuj.pl

Ogłoszenie o pracę, często będące pierwszym kontaktem potencjalnego pracownika z firmą, nie tylko informuje o wolnym stanowisku, ale również wpływa na wizerunek pracodawcy. Oferta musi być nie tylko atrakcyjna, ale też precyzyjnie dostosowana do oczekiwań kandydatów.

Z raportu Aplikuj.pl, bazującego na badaniach przeprowadzonych wśród 400 respondentów, wynika, że kandydaci coraz częściej oczekują pełnej informacji o warunkach zatrudnienia już na etapie przeglądania ogłoszeń. Podanie szczegółów dotyczących wynagrodzenia, formy zatrudnienia, możliwości rozwoju oraz kultury organizacyjnej firmy znacząco wpływa na decyzję kandydatów o aplikowaniu.

Według raportu Aplikuj.pl, aż 66 proc. badanych uważa, że kluczowym elementem ogłoszenia jest jasne określenie wynagrodzenia. Kandydaci chcą wiedzieć, ile mogą zarobić, zanim zdecydują się na aplikację. Ta informacja nie tylko zwiększa atrakcyjność oferty, ale też buduje zaufanie między pracodawcą a potencjalnym pracownikiem. Kolejne ważne dla kandydatów elementy ogłoszenia to m.in. forma zatrudnienia (64 proc.), miejsce pracy (60 proc.) oraz informacje o stanowisku i zakresie obowiązków (59 proc.).

My Company Polska wydanie 9/2024 (108)

Więcej możesz przeczytać w 9/2024 (108) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ