Młode szachowe umysły - Synerise Cup 2024

Wkrótce odbędzie się Synerise Cup 2024.
Wkrótce odbędzie się Synerise Cup 2024. / Fot. mat. pras.
Już 8 października odbędzie się kolejna edycja jednej z największych imprez szachowych dla dzieci i młodzieży w Europie. Synerise Cup to wydarzenie, w którym co roku bierze udział ponad 1000 uczestniczek i uczestników z całej Polski.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Zawody odbywają się w historycznym miejscu na mapie Polski - katowickim Spodku. Wydarzenie odbywa się co roku i ma wyjątkowy charakter, ponieważ każdy biorący w nim uczestnik wygrywa, otrzymując paczkę z prezentami.

"Cieszymy się, że zainteresowanie naszym turniejem jest ogromne. Od razu po otwarciu zapisów mamy rekordową liczbę zgłoszeń. Od początku naszą misją było to, żeby poprzez szachy - królewską grę promować rozwój i edukację młodych ludzi, bez wątpienia szachy mają dużo walorów terapeutycznych - mówi Łukasz Brożek - pomysłodawca i dyrektor imprezy.

Organizatorem wydarzenia jest Fundacja 64 POLA oraz UKS 21 Podlesie. Od 2022 roku partnerem tytularnym turnieju jest polska firma Synerise - globalny lider w zakresie AI, który inwestowanie w młode talenty ma w swoim DNA.

"To już kolejny, trzeci rok Synerise Cup Ogólnopolskich Mistrzostw Szkół i Przedszkoli w Szachach. Jestem ogromnie dumny widząc jak wiele dzieci i młodzieży po raz kolejny spotkamy w katowickim Spodku. Nasze wsparcie pozwala rozwijać umiejętności analityczne dzieci i młodzieży, które są w dzisiejszym świecie tak ważne i potrzebne. Jako Synerise, wierzymy, że rozwój cywilizacji potrzebuje mądrych ruchów po ludzkiej stronie, a tego ryzyka, przewidywania i pewności siebie uczą właśnie szachy. Od wielu lat angażujemy się w rozwój edukacji i działania społeczne. W naszą misję wpisane jest promowanie gry w szachy jako narzędzi rozwijających u młodych ludzi cierpliwość, strategiczne myślenie i wzajemny szacunek"- dodaje Jarosław Królewski - CEO Synerise

Inicjatywę wspierają takie firmy jak : PKO, EY, Żabka czy Mokate.

Dużo pracy kosztowało nas, aby przyciągnąć topowe marki do zaangażowania się w sponsorowanie wydarzenia. Tym bardziej jesteśmy dumni, że z roku na rok coraz więcej firm bierze aktywny udział w naszej imprezie - puentuje Szymon Walter - współorganizator turnieju.

Więcej informacji na stronie

ZOBACZ RÓWNIEŻ