Patronaty. Luty 2021

Patronaty. Luty 2021
Najważniejsze konferencje dla polskich przedsiębiorców.
ARTYKUŁ BEZPŁATNY

z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 2/2021 (65)

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Zaangażowani na nowo. Człowiek i Organizacja. 

III HR Open Forum 11 i 12 marca menedżerowie, przedsiębiorcy i profesjonaliści HR spotkają się online, by dyskutować o tym, co jest ważne, by budować zaangażowanie pracowników w nowej rzeczywistości.

W części I organizatorzy zapraszają do otwartych dyskusji na proponowane przez uczestników tematy w ramach Open Space Technology. 

Część II to Space for Case, gdzie prezentowane będą praktyczne biznesowe case study oraz angażujące webinary prowadzone przez ekspertów i praktyków z kraju i z zagranicy.  

Uczestnicy po konferencji otrzymują raport z dyskusji oraz dostęp do nagrań z prezentacji Space for Case w zależności od wybranego pakietu. 

Pełny program i możliwość rejestracji na stronie internetowej wydarzenia.

----------------------------------------

IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji

W czasach dynamicznych cyfrowych zmian i rozwoju nowych technologii istnieje ogromny potencjał do łączenia aktywności PR z marketingiem online. Podczas konferencji „IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” najlepsi branżowi eksperci opowiedzą m.in., jak zbudować strategię komunikacji, wykorzystując narzędzia digitalowe, jak współpracować z twórcami internetowymi i dziennikarzami oraz jak cyfrowa rewolucja wpłynęła na public relations. Wydarzenie odbędzie się 10 lutego 2021 r. w formie online.

 – O tym, że liczba otaczających nas informacji przekracza możliwości percepcji mówi się już wiele. Wkroczyliśmy w czas digital PR, który za pomocą innowacyjnych narzędzi skupia się na maksymalizacji efektywności i zaangażowaniu konkretnych grup interesariuszy. Podczas wydarzenia zaproszeni eksperci będą dyskutować na temat możliwości połączenia świata digital PR, tradycyjnego dziennikarstwa i social mediów. A przede wszystkim, jak komunikować w nowej, pandemicznej rzeczywistości – mówi Paweł Modzelewski, 24/7 Communication, szef Grupy Roboczej PR działającej w strukturach IAB Polska. 

Konferencja „IAB HowTo: digital PR – nowy wymiar reputacji” jest kierowana do marketerów i specjalistów komunikacji, którzy chcą dowiedzieć się, jak funkcjonować w erze earned media; pracowników biur prasowych chętnych dowiedzenia się czym jest współczesna komunikacja; PR menedżerów, którzy chcą się dowiedzieć, w jaki sposób łączyć klasyczne działania public relations z aktywnościami marketingu online oraz do osób zajmujących się komunikacją korporacyjną, które chcą dowiedzieć się, w jaki sposób cyfrowy świat może pomagać w zarządzaniu reputacją.

Gwarancją wysokiego poziomu merytorycznego wydarzenia jest starannie dobrane grono prelegentów. Wśród występujących podczas konferencji ekspertów znajdują się: 

Sabina Figarska i Joanna Dunin-Kęplicz z Solski Communications; Paweł Modzelewski i Milena Zacharzewska z 24/7 Communication; Michał Górecki, Kamil Badura i Joanna Berlińska z Lightscape; Iwona Gielecińska z Up&More; Agata Staniszewska z Agory; Mateusz Krogulec z DDOB; Justyna Oracz i Kamil Górecki z Fantasyexpo; Robert Stalmach i Aleksandra Kamińska z Newspoint i Maciej Wernicki z realme.

Konferencja organizowana jest w ramach cyklu IAB HowTo – wydarzeń inicjowanych przez członków Grup Roboczych działających przy IAB Polska. Ich celem jest chęć dzielenia się wiedzą i doświadczeniem oraz prezentacja najnowszych i najlepszych praktyk przez ekspertów, którzy na co dzień zajmują się zagadnieniami z zakresu reklamy internetowej. 

Konferencja jest objęta akredytacją DIMAQ. Oznacza to, że uczestnicząc w IAB HowTo, posiadacze certyfikatu otrzymują 20 punktów recertyfikacyjnych. 

----------------------------------------

Praca 4.0 Zawirowanie czy nowa era? Zapraszamy na kongres HR

Pandemia i wynikające z niej zmiany na rynku pracy stawiają pracodawców, a zwłaszcza działy HR w zupełnie nowej sytuacji. Doświadczenia ubiegłego roku, zmiany legislacyjne i rozwiązania, które powstały w ostatnich miesiącach będą głównymi tematami piątej edycji konferencji organizowanej przez Konfederację Lewiatan (11–15 lutego).

W tym roku, podobnie jak w ubiegłych latach, udział wezmą przedstawiciele administracji rządowej, eksperci rynku pracy, renomowane kancelarie prawne i przedsiębiorcy. Wśród zaproszonych gości znajdą się m.in. wicepremier Jarosław Gowin; Iwona Michałek, sekretarz stanu w Ministerstwie Rozwoju, Pracy i Technologii oraz przedstawiciele Polskiego Forum HR, Związku Pracodawców Motoryzacji i Artykułów Przemysłowych, a także Kancelarii Ożóg Tomczykowski, Kancelarii Wardyński i Wspólnicy, Softgarden, IGT oraz PFR portal PPK. 

----------------------------------------

Poznaj nadchodzące trendy w branży mobile

Już 4 i 5 marca 2021 r. odbędzie się  10. jubileuszowa edycja Mobile Trends Conference w formule online. Na uczestników czekają dwa intensywne dni wypełnione eksperckimi prelekcjami i wymianą doświadczeń. Wydarzenie kierowane jest do menedżerów, kierowników działów, marketingowców i marketerów, specjalistów do spraw e-commerce, reklamy, promocji i marketingu, deweloperów, dizajnerów oraz właścicieli firm.

Tradycyjnie po pierwszym dniu konferencji odbędzie się gala z wręczaniem nagród Mobile Trends Awards. Prestiżowe statuetki zostaną rozdane 4 marca 2021 r. przez Kapitułę Konkursową, w której skład wchodzą eksperci od lat związani z branżą mobile. Transmisja z przyznania nagród Mobile Trends Awards będzie dostępna na Facebooku oraz YouTube.       

----------------------------------------           

Kongres Consumer Finance

10 grudnia 2020 r. w formule online odbył się XVI Kongres Consumer Finance. Zgromadził on łącznie ponad 550 uczestników online, którzy aktywnie włączyli się do debaty na temat rozwoju i przyszłości sektora consumer finance w Polsce.

Podczas kongresu uczestnicy sektora consumer finance dyskutowali na następujące tematy: wpływ Covid-19 na branżę consumer finance – stan obecny, uwarunkowania regulacyjne, czy i jak wpłyną na rynek CF w perspektywie 2021 r.?, postcovidowa przyszłość branży, kierunki ewolucji modeli biznesowych na rynku consumer finance. Kongres zakończyło ogłoszenie wyników konkursu na najlepszą pracę na temat etyki biznesu VERBA VERITATIS.

XVI edycja Kongresu Consumer Finance została zorganizowana przez Centrum Myśli Strategicznych,  Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, Gdańską Akademię Bankową oraz Związek Przedsiębiorstw Finansowych w Polsce. 

Kolejny kongres odbędzie się 8–9 grudnia 2021 w Warszawie. Wcześniej odbędą się rozproszone debaty online.      

My Company Polska wydanie 2/2021 (65)

Więcej możesz przeczytać w 2/2021 (65) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

ZOBACZ RÓWNIEŻ