Partnerstwo biznesowe paliwem napędowym branży PayTech w Polsce

Polskie e-Płatności
Polskie e-Płatności
Atrakcyjne wynagrodzenie, elastyczne modele współpracy, dedykowane narzędzie do zarządzania procesem porozumienia partnerskiego i wsparcie na każdym etapie – tak w skrócie wygląda współpraca z Polskimi ePłatnościami dla partnerów biznesowych. Firma podkreśla, że ważnym czynnikiem, który determinuje prawie 25-proc dynamikę wzrostu sprzedaży, jest długofalowa strategia współpracy partnerskiej.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Rynek terminali płatniczych w Polsce przyspiesza. Z danych Polskich ePłatności (PeP) drugiego pod względem wielkości agenta rozliczeniowego w Polsce, wynika iż znaczący wzrost zainteresowania płatnościami bezgotówkowymi odnotowano szczególnie w segmencie małych i średnich przedsiębiorstw. 

Na początku roku 2022 PeP przekroczył bazę 200 tys. terminali na rynku. Jak firma osiągnęła taki wynik, w tak krótkim czasie? Polskie ePłatnosci podkreślają, że duże znaczenie dla rozwoju biznesu mają partnerstwa biznesowe.

– Sektor płatności bezgotówkowych rośnie bardzo szybko. Płatności zbliżeniowe, mobilne oraz e-commerce, napędzają gospodarkę, a rozwiązania bezgotówkowe dynamicznie rosną. Bardzo ważnym filarem Sprzedaży PeP są Partnerzy Biznesowi. To dzięki wspólnej pracy, opartej na wzajemnych korzyściach, udaje nam się budować silną pozycję na rynku. Szereg zmian formalno-prawnych wprowadził nowe obowiązki dla przedsiębiorców, którzy zostali zobowiązani do przyjmowania płatności bezgotówkowych. Miało to wpływ na wzrost obrotu bezgotówkowego, liczbę terminali na rynku oraz jego perspektywiczność. Bez znaczącego udziału partnerów biznesowych, nie udałoby się wypracować takich wyników – mówi Beata Flis, dyrektor alternatywnych Kanałów Sprzedaży w Polskich ePłatnościach.

Partnerstwo na lata. Wsparcie na każdym etapie współpracy

Rozpoczęcie współpracy partnerskiej z PeP jest bardzo proste. Firma dba, aby ten proces był intuicyjny, proponując elastyczne formy współpracy, dopasowane do profilu prowadzonej działalności. Każdy partner otrzymuje indywidualną opiekę regionalnych dyrektorów sprzedaży pośredniej, wsparcie zespołów powołanych specjalnie do obsługi partnerów oraz dedykowaną infolinię, służącą pomocą w bieżących sprawach. 

Polskie ePłatności oferują partnerom możliwość ciągłego poszerzania portfolio produktów, nie tylko o terminale POS, również inne usługi dodane, tworząc dodatkowe możliwości na zwiększanie miesięcznego wynagrodzenia. Wraz z firmami współpracującymi jak Booksy czy Symfonia tworzymy oferty łączone, proponując nowe rozwiązania dla biznesu. PeP organizuje cykliczne szkolenia i oferuje stałe wsparcie marketingowe w kampaniach dedykowanych, w postaci drukowanych materiałów promocyjnych oraz  dedykowanych materiałów na social media i stronę internetową Partnera. Warto także wspomnieć o innych korzyściach, jakie wynikają ze współpracy. Każdy partner PeP otrzymuje dostęp do MyBenefit – PeP, daje Partnerom środki do wykorzystania na internetowej platformy, na której każdy sam wybiera interesujące go benefity, spośród tysięcy gotowych i sprawdzonych propozycji.

Firma przede wszystkim rozumie i ułatwia to, na czym partnerom zależy najbardziej, czyli dotarcie do grona potencjalnych klientów z kompleksowymi, odpowiednimi dla ich działalności produktami i usługami. 

Gaz do dechy, czyli finałowe spotkanie z partnerami PeP

Partnerzy przez cały rok rywalizują w tzw. Lidze Partnerów PeP, czyli dedykowanym programie wyłaniającym tych najbardziej zaangażowanych w sprzedaż. Miarą sukcesu jest liczba zainstalowanych terminali. Za nami bardzo intensywny wrzesień, który minął pod znakiem regionalnych spotkań z partnerami, pełnych ciekawych atrakcji oraz inspirujących rozmów. To drugi rok z rzędu, kiedy spotkaliśmy się, aby podsumować miniony rok współpracy partnerskiej i zaprezentować jak wyglądają plany rozwoju na najbliższe miesiące. 

26 października finał rozgrywek miał miejsce na torze wyścigowym w Kielcach. 25 najlepszych partnerów z całej Polski, wzięło udział w wyjątkowym wydarzeniu, które z pewnością zapamiętają na długo. Uczestnicy mieli możliwość usiąść za kierownicą super-samochodów i doświadczyć zawrotnej prędkości, jaką rozwijają Ferrari, Lamborghini czy McLaren. W tajniki szybkiej jazdy wprowadzili partnerów, kierowcy rajdowi Krzysztof Hołowczyc i Wojciech Chuchała oraz pilot rajdowy Maciej Wisławski. To wydarzenie zyskało uznanie wśród uczestniczących w nim Partnerów, a uśmiech na twarzach potwierdził, że PeP zmierza we właściwym kierunku. 

Równie szybko co samochody po kieleckim torze, do programu partnerskiego PeP dołączają nowi partnerzy z różnych branż. Do tych najbardziej prężnych, należy Polskie Centrum Kas Fiskalnych, którego przedstawiciele szczególnie doceniają zalety Strefy Partnera PeP - podstawowego narzędzia współpracy z PeP - zdecydowanie usprawniającego procesy dotyczące ofertowania klientów, podpisywania umów oraz instalacji terminali.

Priorytetem Polskich ePłatności jest budowanie partnerstwa na lata, opartego na wzajemnych korzyściach, dlatego nie zwalniamy tempa i ścigamy się dalej. 

- Możemy się pochwalić ponad 12-letnim doświadczeniem na polskim rynku. Jesteśmy także częścią bardzo silnej europejskiej grupy kapitałowej Nexi, nr 1 w Europie. To daje naszym partnerom duże poczucie komfortu. Silne i długotrwałe relacje biznesowe powinny skupiać się nie tylko na realizowaniu celów sprzedażowych, ale także na wspólnym celebrowaniu sukcesów. To nasza strategia, którą konsekwentnie realizujemy i cieszymy się, że przynosi ona założone efekty. Nie czekaj aż nadejdzie idealny moment. On nigdy się nie pojawi. Zacznij współpracę z PeP już teraz – dodaje Beata Flis.

ZOBACZ RÓWNIEŻ