PARP uruchamia konkurs Go to Brand
SHUTTERSTOCK100 mln zł na promocję marek produktowych trafi do firm reprezentujących branże o największym potencjale eksportowym.
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości uruchamia konkurs, którego celem jest budowanie Marki Polskiej Gospodarki za granicą poprzez wsparcie firm w promowaniu marek produktowych oraz rozwijaniu działalności eksportowej. Oferta kierowana jest do przedsiębiorców reprezentujących wybrane sektory gospodarki, którzy chcą uczestniczyć w branżowych programach promocji, koordynowanych przez Ministerstwo Rozwoju. Nabór wniosków potrwa od 24 czerwca do 5 sierpnia.
Konkurs skierowany jest do przedsiębiorców reprezentujących siedem branż, dla których zatwierdzone zostały programy promocji, tj. sprzęt medyczny, kosmetyki, IT/ICT, jachty i łodzie, meble, polskie specjalności żywnościowe oraz usługi prozdrowotne. Wskazane sektory wpisują się w założenia Krajowych Inteligentnych Specjalizacji (KIS), a ze względu na wykorzystanie innowacyjnych rozwiązań zostały uznane przez resort rozwoju za sektory podnoszące konkurencyjność polskiej gospodarki na arenie międzynarodowej.
Konkurs jest prowadzony w ramach Poddziałania 3.3.3 „Wsparcie MSP w promocji marek produktowych – Go to Brand”, które jest finansowane ze środków Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój na lata 2014–2020. Kwota przeznaczona na dofinansowanie w tej edycji konkursu wynosi 100 mln zł.
Szczegółowe informacje dostępne są na stronie www.poir.parp.gov.pl.
<!--EndFragment-->