Nowy projekt ex-Partnerów VC w Polsce. NewSales wesprze startupy w komercjalizacji

Piotr Pawłowski i Magdalena Pawłowska
Piotr Pawłowski i Magdalena Pawłowska / Fot. materiały prasowe
NewSales, projekt tworzony przez ekspertów z ponad 40-letnim doświadczeniem w obszarze komercjalizacji B2B oraz byłych partnerów VC, powstał w odpowiedzi na potrzeby młodych przedsiębiorstw oraz funduszy inwestycyjnych poszukujących efektywnych rozwiązań w budowaniu i rozwijaniu sprzedaży. NewSales koncentruje się na wspieraniu firm technologicznych na różnych etapach rozwoju: od tworzenia strategii Go-To-Market, przez rozpoczynanie sprzedaży, aż po jej skalowanie. Firma oferuje także wsparcie dla funduszy VC i PE, zwiększając bezpieczeństwo inwestycji poprzez akcelerację sprzedaży w spółkach portfelowych.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Twórcami projektu są Piotr Pawłowski, ekspert sprzedaży, zarządzania organizacjami i ex-CEO w spółkach technologicznych oraz Magdalena Pawłowska, strateg komercjalizacji z wieloletnim doświadczeniem na stanowiskach zarządczych w obszarze marketingu. Przez ostatnie trzy lata związani z Level2 Ventures jako Partnerzy.

- Pracując na co dzień z młodymi firmami technologicznymi zauważyliśmy, że znacząco mocniej koncentrują się na produkcie i technologii, niż na potrzebach Klientów i praktyce komercjalizacji. Tymczasem o prawdziwym sukcesie możemy mówić dopiero wtedy, kiedy potrafimy w powtarzalny sposób generować sprzedaż. Stoją za tym dobrze stargetowani klienci, dobrze dobrani handlowcy i dobrze poukładane procesy – mówi Piotr Pawłowski, ScaleUp Partner, New Sales.

NewSales pomaga skutecznie wprowadzać produkty i usługi na rynek, przekształcając je w realne źródła przychodów. Udziela wsparcia zarówno w tworzeniu strategii Go-To-Market, jak i w operacyjności związanej z budowaniem procesów sprzedażowych i profesjonalnego działu sprzedaży. Pracuje również nad strategią, budżetami i systemami motywacyjnymi oraz wprowadza niezbędne do skutecznego skalowania elementy automatyzacji w sprzedaży.

- Z naszymi Klientami pracujemy zawsze bezpośrednio, koncentrując się na zrozumieniu ich biznesu i budowaniu długotrwałej współpracy. Skupiamy się na skutecznym wprowadzaniu produktów i usług na rynek, budowaniu i zarządzaniu sprzedażą oraz rozwoju zespołów dedykowanych tym obszarom. – dodaje Magdalena Pawłowska, GTM Partner, NewSales.

NewSales oferuje wsparcie w trzech kluczowych obszarach – komercjalizacji, strategii Go-To-Market oraz budowaniu i zarządzaniu sprzedażą.

ZOBACZ RÓWNIEŻ