Przepis na miliony

mat. prasowe
mat. prasowe 59
Weź dużą sałatkę lub wrap, dołóż 50 naturalnych składników do wyboru, polej ręcznie kręconym sosem, dodaj świeżo wyciskane soki. Oto wiecznie świeży przepis na sukces Anny Krajewskiej z Salad Story.

Weź dużą sałatkę lub wrap, dołóż 50 naturalnych składników do wyboru, polej ręcznie kręconym sosem, dodaj świeżo wyciskane soki. Oto wiecznie świeży przepis na sukces Anny Krajewskiej z Salad Story.  

Salad Story powstało w 2007 r. Moda na zdrowe odżywianie dopiero kiełkowała, biznesowo pomysł był więc ryzykowny. Ale zaskoczył. Okazało się, że sałatkowy fast food połączony z możliwością komponowania własnych, zdrowych i sycących sałatek, skusił klienta masowego. Dziś sieć Salad Story liczy już 40 lokali w dużych miastach w całym kraju, do 2020 r. ma ich być 80. Tak samo urosły przychody – dwa lata temu firma miała ich 30 mln zł, 2018 r. zamknęła bilans kwotą o 10 mln większą. 

I to nie koniec ofensywy firmy założonej przez Annę Krajewską. Rozpoczął się rebranding marki Salad Story. W menu pojawiły się też wyciskane soki, zupy, wrapy, tzw. hot boksy na bazie kaszy, ryżu lub makaronu, dania sezonowe, a w końcu kawa i zdrowe niekaloryczne desery. Do marki dołączył też siostrzany koncept Wrap Me!, który ma na razie trzy lokalizacje w stolicy i we Wrocławiu. – Ludzie w wielkomiejskim biegu powinni dostawać zdrową alternatywę dla masowych fast foodów – mówi Anna Krajewska. A wrapa da się jeść, trzymając go...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji