Góry, morze i ciuchy
mat. prasoweFemi Stories stworzone przez siostry Anitę i Kamę Nawarkiewicz to marka z charakterem. Dla silnych i niezależnych kobiet, takich które wiedzą, czego chcą. W ciągu kilku lat brand urósł ze spontanicznego pomysłu do biznesu mającego ponad 7 mln zł przychodu.
Początek lat dwutysięcznych. Siostry Anita i Kama Nawarkiewicz jak co roku wyruszyły w góry, by poszaleć na stoku. Problem w tym, że nie mogły znaleźć odpowiednich strojów. Do tej pory kupowały je za granicą, bądź decydowały się na męski wzór. I wtedy stwierdziły: skoro ich w Polsce nie ma, to je stwórzmy. To był czysty impuls. Do dziś jednak nie mogą dojść do porozumienia, czy to było w 2004 czy 2005 r.? – To była taka szybka akcja: bez biznesplanu czy wyznaczonych celów finansowych. Wymyśliłyśmy markę, logo i zaprojektowałyśmy kilka wzorów bluz i T-shirtów – wspomina Anita Nawarkiewicz.
Łatka zagranicznego brandu
Branża nie była im, co prawda, obca. Ojciec, którego straciły jako nastolatki, zdążył w nich zaszczepić pasję do szusowania po śniegu i jednocześnie wciągał je w swój biznes. − Prowadził różne firmy odzieżowe i sklepy. Od dzieciństwa siedziałyśmy więc w nartach i w ubraniach. To nasz żywioł i fundament Femi Stories – przyznaje Anita.
Ale ze...
Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów
Masz już prenumeratę? Zaloguj się
Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl
Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?
- Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
- Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
- Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
- Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska