K-Content Expo Poland: ponad 30 firm z koreańskiej branży kreatywnej szuka partnerów biznesowych w Polsce
K-Content Expo Poland odbędzie się w dniach 5–7 listopada 2025 roku w Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie. To trzy dni rozmów o biznesie, strefa wystawiennicza oraz zainaugurowanie biura KOCCA w Warszawie. Ukoronowaniem wydarzenia będzie koncert z udziałem gwiazd K-pop i K-drama.
Pierwszy taki event w Polsce
K-Content Expo Poland 2025 to kompleksowa platforma współpracy, w której udział zapowiedziało ponad 30 firm z Republiki Korei reprezentujących takie branże kreatywne, takie jak gaming, produkcja telewizyjna czy animacja i postacie (character business).
W wydarzeniu wezmą także udział przedstawiciele około stu przedsiębiorstw z Polski i regionu. Uczestnicy będą mogli skorzystać z profesjonalnego matchmakingu i konsultacji 1:1, wsparcia w zawieraniu kontraktów, a także zapoznać się z najnowszymi koreańskimi produktami, formatami i tytułami przygotowanymi na rynek europejski.
Punkt kulminacyjny stanowić będzie wyjątkowy program artystyczny, łączący formułę talk show z występami na żywo i oferujący publiczności nowe, niepowtarzalne doświadczenie.
Polska hubem na Europę Środkowo-Wschodnią
W trakcie K-Content Expo Poland KOCCA ogłosi uruchomienie KOCCA Poland Business Center (Centrum Biznesowe KOCCA Polska) – pierwszego przedstawicielstwa agencji w Europie Środkowo-Wschodniej. Otwarcie Centrum, planowane na listopad, wzmocni stałą współpracę pomiędzy firmami z Republiki Korei a partnerami z Polski i regionu, oferując wsparcie doradcze, networkingowe i projektowe.
W K-Content Expo wezmą udział takie koreańskie firmy, jak CJ ENM (pionier globalizacji azjatyckiej popkultury), KBS Media (popularny producent i dystrybutor treści telewizyjnych w Republice Korei powiązany z publicznym nadawcą KBS) czy Webzen (deweloper kultowych gier Metin 2 czy MU Online).
– Warszawa staje się strategiczną bramą dla koreańskich treści kreatywnych do całej Europy Środkowo‑Wschodniej. Nasze Centrum będzie wspierać firmy w skalowaniu współpracy — od bezpośrednich spotkań handlowych po lokalne wdrożenia i koprodukcje. Wszystko po to, aby zainteresowanie K‑contentem przekuwać w realne projekty i strategiczne współprace w regionie – mówi ILJOONG KIM dyrektor Korea Creative Content Agency Poland Office.
Polska jako jeden z najszybciej rosnących rynków medialno‑rozrywkowych w regionie wykazuje stały wzrost zainteresowania koreańskimi treściami. K‑Content Expo Poland 2025 odpowiada na te potrzeby, umożliwiając bezpośrednie spotkania między nadawcami, dystrybutorami i producentami a partnerami z Europy.