EBF Warszawa Procurement Festival: Unikalne prelekcje, praktyczne warsztaty i networking w swobodnej atmosferze
EBF Warszawa Procurement Festival to ważne wydarzenie dla branży zakupowej. / Fot. mat. pras.z miesięcznika „My Company Polska”, wydanie 6/2024 (105)
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!
Tegoroczna, druga już edycja wydarzenia organizowanego przez Marketplanet, EBF Warszawa Procurement Festival,andnbsp;odbędzie się 18–20 września br. w przestrzeni eventowej Fortu Mokotów w Warszawie. Wydarzenie zapowiada się przełomowo – tym razem festiwal potrwa aż trzy dni. Dla każdego menedżera ds. zakupów ten festiwal to idealna okazja do zgłębienia wiedzy, wymiany doświadczeń i odkrywania najnowszych trendów w branży.
EBF Warszawa Procurement Festival to unikalne wydarzenie dla branży zakupowej w naszym kraju i jedna z największych tego typu imprez w regionie CEE. Organizatorem jest firma Marketplanet – wiodący dostawca narzędzi wspierających kupujących i ich dostawców na rynku B2B oraz zamawiających w sektorze publicznym.
– To nowa wartość na polskim rynku eventów zakupowych. Zależało nam, aby wyróżniać się zawsze ciekawą artystyczną oprawą i fantastyczną atmosferą. Kiedy poznaliśmy formułę eBF Ostrava Procurement Festival, rozpoczęliśmy rozmowy z Milanem Kaplanem – twórcą i kreatorem tego czeskiego eventu. Dostrzegliśmy, że także w Polsce jest czas i miejsce na podobne wydarzenie – tłumaczy genezę powstania EBF Piotr Matysik, prezes zarządu Marketplanet.
Program drugiej edycji EBF jest wypełniony po brzegi. Event podobnie jak przed rokiem został podzielony na dwa zasadnicze segmenty, realizowane na dwóch osobnych scenach – scenie B2B i scenie B2G. Uczestnicy zainteresowani zakupami w firmach dowiedzą się m.in. o roli AI i automatyzacji w zakupach firmowych. Inne panele skupią się na wątkach związanych z cyberbezpieczeństwem, zagrożeniach geopolitycznych w kontekście strategii zakupowych wielu innych trendach, kluczowych obecnie dla branży zakupów.
Z kolei goście zainteresowani tematyką zamówień w sektorze publicznym będą mieli okazję uczestniczyć m.in. w panelach dotyczących praktycznych skutków zmian w Prawie zamówień publicznych i przyszłości zamówień w kontekście innowacji technologicznych, strategiach związanych z procesami i współpracą w tym obszarze czy bezpieczeństwa danych.
Na gości EBF czekać będzie ponad 80 inspirujących panelistów. Kluczowa będzie również strefa spotkań, gdzie w swobodnej atmosferze będzie można nawiązać nowe relacje biznesowe. – Uczestnicy mogą być zaskoczeni także aspektami pozaprogramowymi. W programie znalazły się też bowiem atrakcje muzyczne i wystawa dzieł sztuki autorstwa menedżerów ds. zakupów – dodaje Piotr Matysik.
Dwa ostatnie dni festiwalu to także praktyczne warsztaty. Wydarzenie kończyć będzie scena Hydepark, gdzie zaproszeni eksperci opowiedzą o różnorodnych tematycznie, ciekawych aspektach, specyficznych dla branży zakupów.
Na zakończenie ostatniego dnia festiwalu oba główne segmenty branżowe zostaną połączone w jeden blok tematycznych (B2B2G). Prelegenci i goście będą dyskutować m.in. o zrównoważonym rozwoju w zakresie zakupów i dostaw, dynamice rynku oraz rozwoju „miękkich” kompetencji, coraz bardziej istotnych w biznesie.
– EBF to festiwal oferujący nie tylko świeżą i wyczerpującą merytorykę, ale też przestrzeń na wymianę doświadczeń i dzielenia się wiedzą w wyjątkowo otwartej atmosferze – mówi Gabriela Kolarczyk, Country Manager w Unite/Mercateo Polska, platformie zakupowej będącej głównym partnerem EBF Warszawa. – Połączenie świata zakupów biznesowego z publicznym to idea, którą Unite wspiera zarówno jako partner merytoryczny z ekspertyzą z branży e-procurement, ale też jako uczestnik tej wyróżniającej się programem, jak i potencjałem nowej konferencji na polskiej scenie zakupowej – tłumaczy. C
Zachęcamy do rejestrowania się na stronie wydarzenia: ebfwarszawa.pl
Więcej możesz przeczytać w 6/2024 (105) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.