Druga edycja Trend Track. Czy przesada staje się nową normą? Granice emocjonalnego egocentryzmu w relacjach i marketingu

trend track
Druga edycja Trend Track już wkrótce. / Fot. mat. pras.
Czy da się znaleźć balans między tłumieniem a nadmiarem emocji? Gdzie kończy się autentyczność a zaczyna emocjonalna przesada? W świecie social mediów uczucia przestały być prywatne, a komentarze, lajki i udostępnienia często stają się miarą ich wartości. Granice szczerości i strategii zaczynają się zacierać, a “emotional overload” coraz częściej pojawia się w cyfrowych interakcjach. Podczas drugiej edycji Trend Track, eksperci zmierzą się z pytaniem, jak zmienia się kultura emocjonalnej ekspresji w erze digitalu i co to oznacza dla marek, które chcą być blisko swoich odbiorców – ale nie za wszelką cenę.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

W środę (17.09) o godzinie 11:00, w Warszawie przy ulicy Poznańskiej, rozpocznie się dyskusja „O kulturze przesady i granicach w erze ekstremów”. Trend Track to cykl spotkań stworzony przez BrandLift – wiodącą agencję influencer marketingu w Polsce. Jego celem jest identyfikacja, analiza i interpretacja nadchodzących zmian, trendów i mikrotrendów. Inicjatywa powstała z przekonania, że prawdziwe zmiany wymagają rozmowy, zaangażowania i wspólnej odpowiedzialności – zarówno marek, jak i twórców. Drugą edycję Trend Track poprowadzą niezmiennie Karina Hertel, Founder i Partner Zarządzająca agencji, oraz CEO Michał Hertel. O tym jak emocje wpływają na naszą codzienność i komunikację marek, porozmawiają eksperci:

  • Olga Kwiecińska – Założycielka Fundacji Cześć Ciało, autorka i prezenterka. Edukatorka, która działa na styku świadomości ciała, oswajania tabu i budowania otwartych rozmów o tym, co często trudne.
  • Joanna Gutral – psycholożka, psychoterapeutka i popularyzatorka wiedzy o zdrowiu psychicznym. Specjalistka w obszarze emocji, komunikacji i budowania równowagi psychicznej w codzienności.
  • Michał Wichowski – trener i praktyk digital storytellingu. Uczy, jak mówić o sobie, oswajać kamerę, przełamywać blokady i budować pewność siebie w świecie social mediów. Inspiruje do działania i pokazuje, że każdy może znaleźć własny głos online.

Emotional overload

Emocje przejmują kontrolę nad komunikacją – w relacjach prywatnych, w pracy, w social mediach, w kontaktach z markami. Jeszcze niedawno ludzie tłumili uczucia, dziś eksponują je bez końca. Radość, gniew, frustracja, zachwyt. Wszystko w nadmiarze tworzy nieustanny szum emocjonalny. W dzisiejszym świecie ekspresja stała się na tylko sposobem wyrażania siebie, ale także narzędziem budowania więzi, wpływu i autentyczności, często balansując na granicy przesady.

- Coraz częściej dostrzegam skłonność do przesady – w komunikacji biznesowej, kampaniach, dyskusjach, polityce czy autopromocji. Emocje stały się niejako walutą internetu. Pytanie brzmi: czy pomiędzy milczeniem a przesadą została jeszcze przestrzeń na autentyczność? Cieszę się, że już w najbliższą środę będziemy mogli porozmawiać o tym z naszymi ekspertami: psycholożką i psychoterapeutką Joanną Gutral, specjalistką w obszarze emocji, Olgą Kwiecińską, założycielką Fundacji Cześć Ciało oraz Michałem Wichowskim, trenerem i praktykiem digital storytellingu, który zdradzi nam tajniki budowania pewności siebie w świecie social mediów. Trend Track to wyjątkowa okazja, by wspólnie zastanowić się, gdzie kończy się ekspresja, a zaczyna emocjonalny egocentryzm i jak w tej rzeczywistości odnajdują się marki. To wydarzenie, na którym krystalizują się trendy, a ich znajomość pozwoli Wam skutecznie je wykorzystać i być zawsze o krok do przodu od konkurencji – mówi Karina Hertel, Founder, Partner Zarządzający, Brandlift.

Druga edycja Trend Track

Trend Track to wydarzenie dla marketerów, liderów biznesu, twórców internetowych i osób kształtujących opinię publiczną. To przestrzeń dla wszystkich, którzy nie zadowalają się powierzchniową obserwacją trendów, lecz chcą je dogłębnie rozumieć, przewidywać ich kierunki i świadomie wykorzystywać w swojej działalności.

Te kameralne spotkania pozwalają wymieniać doświadczenia, pogłębiać wiedzę i przekształcać inspiracje w konkretne działania. Uczestnicy zyskują dostęp do ekskluzywnych analiz, raportów i insightów, dzięki którym mogą skutecznej wykorzystywać trendy do budowania przewagi konkurencyjnej oraz świadomej, odpowiedzialnej obecności online.

Redakcja My Company Polska objęła imprezę patronatem medialnym.

Liczba miejsc jest ograniczona, obowiązują zapisy poprzez formularz. 

Trend Track odbędzie się w środę 17 września br. o godzinie 11:00, przy ulicy Poznańskiej 16 w Warszawie.


ZOBACZ RÓWNIEŻ