wyposażenie wnętrz
zobacz inne tematyMaciej Biesiada: „Kupiliśmy nie tylko markę DUKA, ale przede wszystkim ideę, która za nią stoi. Mamy plan, jak przywrócić jej blask”
Pokolenie Z stawia bardzo mocno na produkty wysokiej jakości, ciekawe wzornictwo i ekologię – a to są wartości wpisane w DNA marki DUKA. Naszym zadaniem jest postawienie na komunikację skierowaną również do nich i budowanie społeczności wokół wspólnego gotowania i celebrowania posiłków – mówi Maciej Biesada, CEO Biesiada Invest Holding i nowy inwestor DUKA.
Frøpt modyfikuje meble z IKEA. "W Polsce IKEA kojarzy się z meblami, którymi nie należy się chwalić"
Pierwszych wizyt w stolarni Magda Milejska i Kasia Kurowska-Loedl nie wspominają najlepiej. To branża zdominowana przez mężczyzn, więc dwie kobiety rozkręcające własną markę z frontami do mebli kuchennych IKEA wzbudzały podejrzliwość.
noo.ma sprzedaje meble "wizualnie uniwersalne". Przychody za 2021 rok wyniosły 25 mln zł
Rynek mebli i produktów wyposażenia wnętrz zaliczany jest do najszybciej rosnących sektorów e-commerce na świecie, a tylko w Polsce tempo jego wzrostu jest dwucyfrowe.