pricing
zobacz inne tematyEfektywne modele produktowe i cenowe w SaaS - klucz do zwiększania przychodów
Rosnące wymagania klientów i aktualna sytuacja gospodarcza, zdominowana przez wysoką inflację i niestabilność ekonomiczną, powodują, że przedsiębiorstwa z większą ostrożnością podchodzą do nowych inwestycji technologicznych. W efekcie proces pozyskiwania klientów przez firmy dostarczające oprogramowanie SaaS staje się coraz bardziej złożony i wymagający. W obliczu wydłużających się cykli sprzedaży i spadających wskaźników konwersji, dostawcy SaaS powinni skoncentrować się na optymalnej strategii pakietowania i optymalizacji cen jako fundamentach dalszego wzrostu.
Kto da więcej. Dlaczego elastyczność w biznesie stała się tak istotna
Prosta zasada odwrócenia krzywej popytu wraz ze wzrostem ceny nie funkcjonuje wtedy, kiedy na rynku działają setki konkurentów. W czasach postpandemicznych najważniejszą wartością staje się elastyczność.
Czego małe firmy powinny uczyć się od dużego biznesu? [WYWIAD]
Lepiej w długim terminie osiągać zyskowny, zrównoważony wzrost, niż upaść. To lekcja, którą odrobiły duże firmy. Teraz czas na mały biznes – mówi Tomasz Stec, partner w Simon-Kucher.