monika sońta
zobacz inne tematydr Monika Sońta: "Perfekcjonizm w przygotowywaniu komunikatów na social media to błąd!"
Kluczem do sukcesu jest zbudowanie partnerskiej relacji, w której i marka pracownika, i pracodawcy czerpią ze swoich atutów – mówi dr Monika Sońta z Akademii Leona Koźmińskiego.
Raport Pracownik w centrum uwagi. Komunikacja - tajna broń firmowa
Dzięki ciekawym pomysłom i rozwiązaniom komunikacja wewnętrzna może nie tylko informować pracowników o ważnych wydarzeniach firmowych, ale także angażować ich i sprawiać, że staną się ambasadorami marki. A to bezcenne w czasach, gdy pozyskanie i utrzymanie dobrego specjalisty jest tak trudne.
Pracownik w roli ambasadora - jak budować pozycję marki w mediach społecznościowych
Budowanie zaufania do marki to proces, którego niezwykle ważnym elementem są pracownicy. Jak uczynić z pracowników ambasadorów marki i influencerów, którzy będą budowali jej pozycję w mediach społecznościowych podpowiadają dr hab. Paweł Korzyński i dr Monika Sońta z Akademii Leona Koźmińskiego.