michał zimiński

zobacz inne tematy
Jak znaleźć zyskowny sweet-spot pomiędzy CAC a CLTV

Jak znaleźć zyskowny sweet-spot pomiędzy CAC a CLTV

Kluczową kwestią dla firm działających w e-commerce jest znalezienie właściwej równowagi pomiędzy kosztem pozyskania klienta (CAC) a długoterminową wartością klienta w czasie (CLTV). „Wzrost za wszelką cenę” zostaje wyparty w ostatnich latach określeniem „zyskownego wzrostu”.

Firmowe dane są jak ubrania zalegające w szafie? Wywiad z Michałem Zimińskim

Firmowe dane są jak ubrania zalegające w szafie? Wywiad z Michałem Zimińskim

Jak przeprowadzić badanie klienckie? Przede wszystkim powinniśmy zastanowić się, czy takiego badania rzeczywiście potrzebujemy. Zastanowienie się na wczesnym etapie, do czego potrzebne nam są zebrane w ten sposób dane, mocno ułatwi ich późniejszą analizę - przekonuje Michał Zimiński, Revenue Management Expert, Simon-Kucher & Partners.