markety
zobacz inne tematyDyskonty miażdżą konkurencję dwucyfrowym wzrostem ruchu. Hipermarkety tracą klientów
Czy w niedalekiej przyszłości hipermarkety mogą przestać istnieć? To kolejne wyniki badań, które udowadniają, że Polacy wolą zakupy zrobić w dyskontach. Najnowszy raport brutalnie obnaża zmiany na polskim rynku detalicznym. W trzecim kwartale tego roku dyskonty zanotowały potężny, dwucyfrowy wzrost odwiedzin, podczas gdy hipermarkety kontynuują walkę o przetrwanie, tracąc nie tylko ruch, ale przede wszystkim unikalnych klientów.
Jak oszczędzają największe markety?
Przyciemnianie światła w lodówkach, fotowoltaika i odzysk ciepła z urządzeń chłodniczych - to praktyki największych sieci handlowych w celu oszczędzania prądu. Jak tłumaczą przedstawiciele marketów - te metody mają zapewnić utrzymanie cen na obecnym poziomie.
Polacy ruszają do sklepów na świąteczne zakupy. Pandemia nie odstrasza klientów
Tylko 7 proc. Polaków zrobi świąteczne zakupy przez internet. Pozostali ruszą do sklepów - głównie dużych marketów - wynika z badań Payback Opinion Poll.