jakub nadolny
zobacz inne tematyWyróżnić się w e-commerce [WYWIAD]
Marzy mi się sytuacja, kiedy nie będę musiał przeszukiwać e-sklepów, tylko zwrócę się do wirtualnego asystenta, powiem mu, czego potrzebuję, a on znajdzie dla mnie najkorzystniejszą ofertę pod względem cenowym oraz jakościowym - mówi Jakub Nadolny, CEO Fast White Cat.
Cena bylejakości w e-biznesie
Dziś, w czasach digitalizacji, chcemy wszystkiego “na już”. I o ile sprawdza się to w przypadku ekspresowych dostaw z e-sklepów do klientów, o tyle same sklepy, jeśli są wdrażane ad hoc, szybko tracą na jakości i - koniec końców - powodują brak wspomnianych zamówień. Sam Guccio Gucci przyznał, że swój sukces zawdzięczał wysokiej jakości swojej pracy! Gucci znał tajemnicę sukcesu w e-commerce.
Co dzieje się między X a Y, czyli o zarządzaniu w IT
Skuteczne działanie w świecie biznesu to nieustanne próbowanie uchwycenia wielu grubych i subtelnych czynników po to, aby zrealizować postawione cele. Przypomina to nieco grę w szachy, w sytuacji w której gramy z wieloma graczami po jednej i po drugiej stronie, nie znamy położenia niektórych figur.