Reklama

branża spożywcza

zobacz inne tematy
Nowy smak zakupów

Nowy smak zakupów

Mamyito.pl udowadnia, że na trudnym rynku e-grocery można odnieść sukces bez zewnętrznego kapitału, stawiając na jakość, świeżość i lojalność klientów. O modelu bezstockowym, programie lojalnościowym i współpracy z Lokalnym Rolnikiem rozmawiamy z Kamilem Kopanią, dyrektorem generalnym Mamyito.pl.

Słodkie, choć bez cukru. Biznes "niesłodyczy" kwitnie w Polsce

Słodkie, choć bez cukru. Biznes "niesłodyczy" kwitnie w Polsce

Czy może być coś bardziej kuszącego niż wizja delektowania się słodkim smakiem bez wyrzutów sumienia i przykrych konsekwencji w postaci nadprogramowych kilogramów? Właśnie tę wizję sprzedają rozkochanym w słodkościach Polakom producenci przekąsek fit i sprzedawcy „niesłodyczy”, które właśnie wypełniają sklepowe półki.

Reklama