biżuteria
zobacz inne tematyZłota biżuteria z głową. Kiedy to wyjątkowy prezent, a kiedy mądra inwestycja?
Złota biżuteria to nie tylko kwestia gustu i estetyki. Przy odpowiednim wyborze może łączyć radość obdarowywania z trwałą wartością, która przetrwa pokolenia. W czasach, gdy coraz większą wagę przykładamy do świadomych decyzji zakupowych i ochrony wartości, warto spojrzeć na biżuterię nie tylko jak na ozdobę, ale również jak na stabilny element osobistego portfela inwestycyjnego.
Prezenty bez pośpiechu
W przedświątecznej gorączce czasem gubimy to, co wyjątkowe. Kiczowate świąteczne dekoracje narzucają nam estetykę, która nie zawsze odpowiada naszym gustom, a pospieszne kupowanie prezentów nie pozwala wybrać tych, które są prawdziwie unikatowe. W grudniu warto się zatrzymać – udać się do wyjątkowej restauracji, a także odkryć kosmetyki, biżuterię i ceramikę tworzone z pasją.
Jak trudny jest rynek biżuterii? "Biznes trzeba budować w oparciu o szczere wartości" [WYWIAD]
Marka powinna być spójna i autentyczna w swoich działaniach: od produktu, przez narrację i marketing, aż po kontakt z klientem. Kluczowa jest również elastyczność i możliwość zwinnego reagowania na zmiany - mówi w rozmowie z mycompanypolska.pl Monika Pawłowska, dyrektor marketingu & PR, ORSKA.
Diamentowa biżuteria. Rośnie popyt na wyroby jubilerskie
Diamentowa biżuteria wróciła do łask klientów - wynika z raportu firmy doradczej Bain & Company. Po kryzysie spowodowanym pandemią popyt na luksusową biżuterię zaczął mocno rosnąć od końca ubiegłego roku.
Biżuteria z polskiego minerału podbija świat. Rynkowi grozi jednak chińska ekspansja
Krzemień pasiasty występuje tylko w jednym miejscu na globie – w okolicach Sandomierza. Produkowana z niego biżuteria podbija świat, jednak, bez ochrony prawnej, rodzimemu rynkowi tego minerału może zagrozić chińska ekspansja.
Apart prosi rząd o pomoc. Zagrożone wynagrodzenia pracowników
Kilkanaście dni temu firma Apart - w imieniu branży jubilerskiej - wystosowała apel do rządzących o objęcie jej pomocą finansową w związku z pandemią. - Prosimy o wsparcie dla naszych pracowników, a nie dla firmy - przekazał portalowi Wirtualnemedia.pl Michał Stawecki, dyrektor marketingowy Apartu.