Startują Dni Wiosennych Okazji na Amazon.pl. Przygotuj się na wiosnę i Wielkanoc
Fot. mat. pras.Amazon.pl ułatwi wiosenno-świąteczne przygotowania, proponując tysiące okazji na produkty z szerokiej oferty we wszystkich kategoriach.
Klienci Prime mogą również skorzystać ze specjalnej promocji – przy zakupach wybranych produktów za min. 500 zł, otrzymają przy finalizacji transakcji 75 zł zniżki.
Przez cały czas trwania wydarzenia klienci Amazon Prime mogą liczyć na nielimitowane, szybkie i darmowe dostawy milionów produktów. Pozostali użytkownicy mogą skorzystać z Amazon Prime bezpłatnie w ramach 30-dniowego okresu próbnego: Amazon.pl/prime
Warszawa, 20 marca 2024 r. – Amazon.pl ogłasza Dni Wiosennych Okazji Amazon, oferując do 25 marca tysiące atrakcyjnych promocji w różnych kategoriach, m.in. elektronika, dom i ogród, drogeria czy zabawki.
– Cieszymy się, że możemy zaoferować tysiące promocji, dzięki którym nasi klienci będą mogli dużo zaoszczędzić. Mamy nadzieję, że trwające wydarzenie zakupowe ułatwi im przygotowania do nadchodzącej wiosny i okresu wielkanocnego – mówi Marco Reissig, Country Manager Amazon.pl. – Mimo że świetne produkty w niskiej cenie oferujemy przez cały rok, Dni Wiosennych Okazji Amazon to czas wyjątkowych promocji udostępnianych zarówno przez największe marki, jak i małych i średnich przedsiębiorców, również z Polski. Dzięki Dniom Wiosennych Okazji Amazon klienci mogą przywitać wiosnę, kupując popularne artykuły i przedmioty codziennego użytku w wyjątkowo przystępnych cenach.
W ramach Dni Wiosennych Okazji Amazon klienci znajdą tysiące promocji w różnych kategoriach, najpopularniejszych marek, w tym De'Longhi, Krups, TEFAL, Braun, Anker, Logitech, Oral-B, PHILIPS, Sony, Barbie, LEGO czy Nivea, a także na produkty pochodzące od polskich firm, np. Ochnik, Malinowe czy Bambino.
Wiosenne wydarzenie zakupowe Amazon.pl to świetna okazja do skorzystania z 30-dniowego okresu próbnego Amazon Prime, który zapewnia nie tylko nielimitowane, szybkie i bezpłatne dostawy bez minimalnej wartości zamówienia do domu, Paczkomatów czy punktów odbioru, ale także filmy i seriale w Prime Video oraz darmowe gry w Prime Gaming.
Jak znaleźć idealną okazję?
• Obserwuj okazję: Dzięki opcji obserwowania okazji klienci mogą sprawdzić i śledzić promocje dostępne tylko dla klientów Amazon Prime. Dzięki powiadomieniom na stronie i w aplikacji Amazon.pl możliwe jest to w dowolnym miejscu i o dowolnym czasie.
• Powiadomienia o okazjach: Klienci mogą włączyć powiadomienia o okazjach związanych z produktami ostatnio szukanymi i oglądanymi na stronie i w aplikacji Amazon.pl. Aby ustawić powiadomienia, wystarczy odwiedzić stronę Dni Wiosennych Okazji Amazon w aplikacji Amazon. Po rozpoczęciu wydarzenia klienci otrzymają powiadomienia push, ilekroć pojawi się niższa cena na wybrany przez nich produkt.
• Lista życzeń: Po dodaniu przedmiotów do listy życzeń klienci otrzymają powiadomienie, jeśli wybrany przez nich produkt pojawi się wśród promocji w ramach Dni Wiosennych Okazji Amazon.
• Klienci Prime mogą również skorzystać ze specjalnej promocji – przy zakupach wybranych produktów za min. 500 zł, otrzymają przy finalizacji transakcji 75 zł zniżki.
* * *
Każdy dzień jest lepszy z Amazon Prime
Amazon Prime zadebiutował w Polsce w październiku 2021 roku. Klienci Prime mają dostęp do wszystkiego co najlepsze w Amazon w zakresie zakupów i rozrywki, w tym do nielimitowanych, szybkich i darmowych dostaw milionów produktów ze sklepu Amazon.pl, bez minimalnej kwoty zamówienia, obszernego katalogu nagradzanych filmów i seriali w Prime Video oraz darmowych gier w Prime Gaming. Każdy może wypróbować Prime w ramach bezpłatnego 30-dniowego okresu próbnego, aktywowanego na stronie Amazon.pl/prime. Po tym okresie Prime będzie dostępny za jedyne 49 zł rocznie lub 10,99 zł miesięcznie.
Amazon w Polsce
Sklep Amazon.pl został uruchomiony 2 marca 2021 r. Klienci mogą robić zakupy w atrakcyjnych cenach, wybierając z katalogu liczącego ponad 400 milionów produktów w ponad 30 kategoriach i korzystać z darmowych i szybkich dostaw oraz rozrywki w ramach Amazon Prime. Amazon zainwestował w Polsce od 2012 roku ponad 18,5 mld zł. Kwota ta obejmuje zarówno wydatki kapitałowe na infrastrukturę, w tym m.in. centra logistyczne, biura korporacyjne i zaplecze technologiczne, jak i działalność operacyjną: wynagrodzenia oraz rozwój usług dla klientów. Centra Rozwoju Technologii Amazon (Amazon Development Centers) w Gdańsku, Warszawie i Krakowie dostarczają innowacyjne rozwiązania wspierające produkty i usługi Amazon na całym świecie, w tym m.in. rozwiązania głosowe Alexa. Amazon stworzył dotychczas w Polsce ponad 70 000 bezpośrednich i pośrednich miejsc pracy w dziesięciu nowoczesnych centrach logistycznych, Amazon Web Services w Warszawie i Amazon Development Centers oraz w łańcuchu dostaw, wspierającym operacje Amazon oraz w polskich małych i średnich przedsiębiorstwach, które prowadzą sprzedaż za pośrednictwem sklepu, docierając do setek milionów klientów na całym świecie.