Pokaż, jak zwycięża się w digitalu. Zgłoszenia do IAB MIXX Awards przedłużone

IAB Mixx
IAB Mixx, fot. materiały prasowe
Zwyciężyć w digitalu to poważne wyzwanie, dlatego wszystkim zainteresowanym udziałem w IAB MIXX Awards 2021 organizator daje dodatkowy czas na dopracowanie zgłoszeń - termin został przedłużony do 6 września do godz. 23.59.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

IAB MIXX Awards to konkurs na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem kanału digital, który wyłania projekty łączące kreatywność i efektywność. Zgłoszenia przyjmowane są w 16 kategoriach konkursowych. Zwycięzców poznamy pod koniec listopada. 

Kampanie reklamowe oceniane są jako całość - jury IAB MIXX Awards analizuje zgłoszone w poszczególnych kategoriach projekty, biorąc pod uwagę zarówno strategię, kreację, wykonanie i wykorzystanie mediów, jak również rezultaty i ROI. Jury ocenia nie budżet, ale umiejętne połączenie konceptu kreatywnego z przełożeniem kampanii na adekwatne efekty. Zwycięskie projekty to te, które najefektywniej zachęcają do interakcji z marką, prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

Kampanie reklamowe mogą zgłosić zarówno agencje reklamowe, domy mediowe, przedstawiciele mediów oraz reklamodawcy, niezależnie od wielkości czy budżetu wydanego na projekt. Jedynym warunkiem wzięcia udziału w konkursie jest zrealizowanie projektu wykorzystującego co najmniej jeden kanał digital. 

Kategorie konkursowe

Kampanie będą nagradzane w 16 kategoriach konkursowych.

Wszystkie kategorie, w których twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace to:

· Best Use of Social Media

· Brand Awareness and Positioning

· Commerce

· Content Marketing

· Cross Media Integration

· Data Driven & Precision Marketing

· Digital Experience

· Games & eSport

· Innovation & Smart Solution

· Launch

· Limited Budget

· Offline Digitizing

· Online Marketing with Influencer

· Perfomance Marketing

· Public Service, non-profit campaign & CSR

· UX

Zwieńczeniem IAB MIXX Awards 2021 będzie nagroda Best in Show, która wyłoni najlepszą kampanię zgłoszoną w konkursie. Ponadto przyznane zostaną także nagrody za dokonania w kategoriach: Reklamodawca Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za całokształt dokonań.

Jurorzy

Zwycięzców konkursu wybierze jury - wybitni eksperci branży – przedstawiciele agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów. 

Nad przebiegiem głosowania czuwa audytor – firma PwC.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ