Netflix zacznie sprzedawać piwo "Wiedźmin". Jest bezalkoholowe

Piwo Wiedźmina / Fot. Athletic Brewing Company
Piwo Wiedźmina / Fot. Athletic Brewing Company
Netflix we współpracy z Athletic Brewing wprowadzi do sprzedaży piwo inspirowane serialem "The Witcher". Początkowo w USA.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Współpraca obejmie limitowane edycje piw bezalkoholowych pod wspólną marką - ogłosiła firma piwowarska w oficjalnym komunikacie. 

Pierwszym piwem, które trafi na rynek będzie Geralt's Gold, opisywane jako "inspirowane hitowym dramatem fantasy". Piwo oczywiście trafia na rynek akurat wtedy, gdy pojawia się nowy sezon serialu - trzeci z nich ma swoją premierę 29 czerwca.

Sprawdź: Mazurska Manufaktura S.A. pozyskuje 1,4 mln zł. W planach wskrzeszenie historycznego piwa

Josh Simon, wiceprezes Netflix ds. produktów konsumenckich, przyznał, że firma uwielbia wymyślać nowe i unikalne sposoby na to, aby fani mogli znajdować coś dla siebie. - Współpraca z Athletic Brewing to doskonała okazja, by ożywić ulubione tawerny Geralta - dodał.

Geralt’s Gold już dostępne na stronie browaru

Geralt’s Gold będzie sprzedawane na terenie całych Stanów Zjednoczonych i jest już dostępne na stronie Athletic Brewing.

Zgodnie z niedawnymi badaniami, piwo bezalkoholowe może spodobać się jednej trzeciej Amerykanów, którzy informowali, że "próbują spożywać mniej alkoholu".

Jednocześnie sprzedaż piwa bezalkoholowego wzrosła w tym roku o 33%.

Zobacz: Piwo bezalkoholowe zyskuje popularność wśród młodych ludzi

Athletic Brewing to firma istniejąca od 2018 r. Oferuje piwa zawierające mniej niż 0,5% alkoholu - to prawny limit dla piwa bezalkoholowego warzonego w USA.

Netflix nawiązał do tej pory już wiele partnerstw, aby rozszerzać swoją markę i monetyzować własne produkcje poza platformą streamingową. Do tej pory działał już na rynku odzieży, aplikacji randkowych, a nawet pojazdów elektrycznych.