FAME MMA warte miliony. Wartość ekwiwalentu reklamowego wzrosła o 8000 proc.
Oktagon, fot. ShutterstockPSMM Monitoring & More przygotowało raport dotyczące FAME MMA za okres od 22 maja 2018 tj. od momentu założenia federacji do 31 grudnia 2022. Jak wynika z analizy, wartość ekwiwalentu reklamowego dla marki w 2018 r. wynosiła zaledwie 921 200 zł, a cztery lata później – 78 044 018 zł. Jest to wzrost aż o ponad 8000 proc.
W mediach tradycyjnych w analizowanym okresie pojawiło się łącznie na temat FAME MMA blisko 44 tysięcy publikacji. Z kolei w mediach społecznościowych odnotowano ponad 225 tys. wzmianek – komentarzy i opinii internautów. W samym 2022 roku ukazało się łącznie 114 128 publikacji. W porównaniu z 2018 rokiem, widoczny jest ogromny wzrost materiałów – o 6250 proc.
Inspiracje: Carrie Anne Moss
Na koniec 2022 roku FAME MMA dotarło do 557 796 376 odbiorców – zarówno w mediach tradycyjnych, jak i społecznościowych. Względem 2018 roku zauważalny jest wzrost o blisko 4000 proc.
Biznes Boxing
Ciekawą inicjatywą łączącą sporty walki i biznes jest Biznes Boxing. Wspomniane wydarzenie to sparingi osób na wysokich stanowiskach. Przedsiębiorczynie, prezesi, włodarze miast stają do walki w ringu w szczytnym celu. – Walki białych kołnierzyków pozwoliły nam zebrać ponad 2,5 mln złotych na cele charytatywne – mówi Julian Szumowski, twórca Biznes Boxing Polska.
Wywiad z Julianem Szumowskim jest dostępny TUTAJ.