Człowiek ekstremalny

fot. Adam Tuchliński fot. Adam Tuchliński
240 mln zł rocznie ze sprzedaży wyposażenia łazienek. Taki biznes od lat buduje Adam Rożko, prezes białostockiego Refleksu. W jego portfolio są takie marki jak Blu i Redterm, które jako nieliczne w branży rozwijają się mimo ostrej konkurencji międzynarodowych firm.

Biuro Adama Rożko to niemalże salon ze sprzętem sportowym. Skrzydło do kitewindu, deska do kite’a, stary model kolarzówki marki Romet, kolekcjonerskie modele Porsche, puchary dokumentujące najbardziej udane starty.

– Sport potrzebny jest każdemu – twierdzi Adam Rożko. – Uwielbiam jazdę na rowerze, kite’a, off road, skaczę na nartach z kitewindem. Jestem ekstremalnym człowiekiem i każdy sport, który uprawiam, jest ekstremalny.

Prowadzona przez niego firma Refleks ma przychody ze sprzedaży ponad 240 mln zł rocznie. Do tego sieć 49 salonów łazienkowych pod marką Blu, własną markę płytek ceramicznych Azario, a także położone w Koluszkach centrum logistyczne LogiQ o powierzchni 16 tys. mkw. Na jego budowę przeznaczono ok. 21 mln zł. Firma zatrudnia ponad 150 osób. W tym roku powołała do życia projekt Synage, który wykorzystuje kanał online do promocji marki salonów Blu, a tym samym wspierania sprzedaży detalicznej. A wszystko zaczęło się w 1995 r.

– To była firma mojego brata – wspomina Adam Rożko. – Pewnego dnia przyszła do mnie matka i powiedziała: brat jest ciężko chory, trzeba pomóc. Więc poszedłem. Wylądowałem w jakimś magazynie, w strasznym kurzu. Nie miałem jednak wątpliwości, że trzeba pomóc rodzinie. Funkcjonował już wtedy sklepik, a cały biznes oparty był na handlu z Rosjanami. Asortyment był dość szeroki...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 10/2019 (49)

Więcej możesz przeczytać w 10/2019 (49) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie

POLECAMY