Conor McGregor zgromadził majątek rzędu 200 mln dol. Teraz będzie promował polską spółkę

Conor McGregor / Fot. Instagram
Conor McGregor / Fot. Instagram
Conor McGregor to irlandzki zawodnik mieszanych sztuk walki (MMA). Znany jest z niekonwencjonalnego stylu walki, ale też - w świecie biznesu - z wprowadzenia whisky pod własną marką Proper No. Twelve.

Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

Przez wiele osób Conor McGregor jest uznawany za ikonę oraz najpopularniejszego zawodnika MMA, co sprawia, że może liczyć na bardzo atrakcyjne kontrakty sponsorskie i reklamowe. 

Obecnie wiemy już, że polska firma inwestycyjna XTB nawiązała z nim współpracę. McGregor został ambasadorem marki XTB. - Cieszę się, że zostałem oficjalnym ambasadorem wiodącej firmy inwestycyjnej. Wierzę, że sport i inwestowanie mają wiele wspólnego. W obu przypadkach do sukcesu prowadzą te same cechy: zaangażowanie, odporność psychiczna oraz umiejętność określania osobistych celów - mówi Conor McGregor.

Sprawdź: Oszczędności w Polsce

Omar Arnaout, prezes XTB, podkreśla z kolei, że firmie zależało, aby tym razem związać się z globalną ikoną, a Conor jest jednym z najbardziej utytułowanych zawodników w historii mieszanych sztuk walki. 

Conor McGregor najlepsze walki ma już za sobą

W ostatnich latach McGregor raczej nie odnosi już spektakularnych sukcesów. Bilans jego ostatnich pięciu lat wygląda raczej kiepsko, by nie powiedzieć: mizernie. Trzeba jednak podkreślić, że Conor McGregor doskonale wykorzystał swoje "pięć minut" i obecnie jest wielką marką medialną. 

Na samym Instagramie McGregora obserwuje aż 46 mln osób. Jego marka whisky, gdy powstała, w pierwszym roku wypracowała 1 mld dol. przychodów. W pewnym momencie whisky McGregora stała się najpopularniejszą irlandzką whiskey na świecie. 

Obecnie majątek McGregora wynosi ok. 200 mln dol. Warto dodać, że jeszcze w 2021 r. amerykański Forbes informował, że Conan McGregor to "najlepiej zarabiający sportowiec na świecie" - zarobił w tym roku 180 mln dol. Z kolei w 2018 r. również pojawił się w zestawieniu, z wynikiem 99 mln dol. Wtedy zajął czwarte miejsce. 

Zobacz: Fear & Greed Index

Obecnie, jako globalny ambasador marki XTB, będzie promował gamę rozwiązań inwestycyjnych. W pojawiających się materiałach ma wyjaśniać, że dzięki łatwemu dostępowi do platformy online i aplikacji mobilnej, inwestowanie staje się dostępne dla każdego. I jest dość łatwe, bo znajdziemy też wiele kursów i innych treści edukacyjnych.