zaufanie klientów

zobacz inne tematy
2/3 Polaków nie ufa zagranicznym e-sklepom. To świadczy o cyfrowej dojrzałości

2/3 Polaków nie ufa zagranicznym e-sklepom. To świadczy o cyfrowej dojrzałości

Choć Polska należy do najszybciej rosnących rynków e-commerce w Europie, zagraniczne sklepy internetowe wciąż mają trudności z przekonaniem polskich klientów do zakupów. Z najnowszego raportu „Wypełnianie Luki Zaufania w Handlu Transgranicznym” wynika, że aż 2/3 Polaków świadomie unika zakupów w zagranicznych sklepach internetowych.

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Marka godna zaufania to marka bezpieczna

Zdobycie i utrzymanie zaufania klientów w czasie pandemii koronawirusa to wyzwanie dla wielu firm, również tych z branży KEP. Od początku marca dla odbiorców szczególnie ważne stało się bezpieczeństwo zakupów i unikanie dużych skupisk ludzkich, dlatego znaczna część z nich zwróciła się w stronę e-commerce.