subskrypcja
zobacz inne tematyFirmy muszą nauczyć się zachowywać umiar w komunikacji z klientami
81% konsumentów rezygnuje z subskrypcji wiadomości od firm, jeśli te nie potrafią zachować umiaru w komunikacji marketingowej. Z kolei ponad połowa konsumentów deklaruje, że chce otrzymywać mniej komunikatów od swoich ulubionych brandów.
Najem – alternatywa dla tradycyjnej sprzedaży? Wdrożenie na Magento
Pojawienie się ChatGPT zainspirowało do korzystania z najnowocześniejszych narzędzi Artificial Intelligence, a dziś, za przykładem Netflixa, Spotify czy Microsoft 365, coraz więcej mówi się o modelu subskrypcyjnym biznesu. Czy taka forma e-commerce jest dostępna i łatwa do wdrożenia na popularnej platformie Magento?
Być jak Netflix... Subskrypcja trafia nawet do branży mieszkaniowej
Jak wynika z badań firmy Deloitte, 8 na 10 firm, działających w modelu subskrypcyjnym podczas trwania lockdownu utrzymało bądź zwiększyło bazę swoich abonentów. Eksperci twierdzą, że to początek nowej ekonomii i narodziny sporego problemu dla tradycyjnego biznesu.