newsletter
zobacz inne tematy04 – Medtechy górą. Ponad 137 mln zł dla startupów z branży zdrowia – MIĘDZY RUNDAMI
W ostatnich trzech tygodniach mieliśmy aż trzy informacje o rundach dla polskich medtechów: dwie większe i jedna mniejsza. W czym przodują te medyczne spółki?
03 – Znów dzieje się magia: duża runda i imponujący zwrot z inwestycji – MIĘDZY RUNDAMI
Wygląda na to, że biznes startupowy w tym roku coraz bardziej się rozkręca. Dzieje się sporo dobrych rzeczy – mamy więcej rund niż dwa tygodnie temu i więcej success stories. Oby tak dalej!
02 – Mega runda, koniec troskliwych misiów i pierwsza inwestycja dolnośląskich aniołów – MIĘDZY RUNDAMI
Idzie luty, podkuj buty! Tak mi się skojarzyło, bo jedni zdobywają szczyty, a drudzy w tym czasie z nich spadają. Kto przymocował do swoich kowbojek podwójne ostrogi i ostro dopalił z finansowaniem, a kto poślizgnął się wdrapując na oblodzoną górkę (i chyba już nie wstanie)? Zapraszam na skrót najciekawszych wydarzeń startupowych ostatnich dwóch tygodni.
01 – Potrójna korona dla czempiona, a dla reszty pieniądze z PFR – MIĘDZY RUNDAMI
Przegapicie newsy ze świata startupów? Nic straconego! Od dziś rusza newsletter startupowy My Company Polska – “Między rundami”. Co dwa tygodnie zbierzemy dla Was wszystkie ważne informacje o innowatorach i funduszach znad Wisły.
3 zasady pozyskiwania odbiorców do newslettera
Dobra baza mailowa to klucz do sukcesu w email marketingu. Kluczem jest jednak to, by była pozyskana odpowiednio – wtedy masz pewność, że Twoje starania (oraz budżety) nie idą na marne, odbiorcy chętnie otwierają maile, a wysyłki przynoszą konwersję. W tym artykule przedstawię Ci trzy główne zasady pozyskiwania odbiorców i przedstawię przykłady ich zastosowania.