Mondelez

zobacz inne tematy
Producenci kontra markety: Negocjacje cenowe paraliżują dostawy Milki i Oreo

Producenci kontra markety: Negocjacje cenowe paraliżują dostawy Milki i Oreo

Choć wydawało się, że spór między dostawcami a dyskontami w ostatnim czasie nieco się uspokoił na europejskim rynku wciąż wrze. Jeden z największych marketów w Niemczech nie zgodził się na podwyżki cen producenta ciastek Oreo i czekolady Milka. W efekcie produkty znikają ze sklepów, co wywołuje protest franczyzobiorców, którzy przez takie sytuacje tracą utarg z ulubionych produktów swoich klientów.

Mondelez w Polsce rusza z kampanią edukacyjną „Smakuj Świadomie”

Mondelez w Polsce rusza z kampanią edukacyjną „Smakuj Świadomie”

Mondelēz International, światowy lider kategorii przekąsek od lat konsekwentnie wdraża strategię zrównoważonego rozwoju w wielu obszarach. Od pozyskiwania surowców z troską o środowisko i lokalne społeczności, aż po edukację konsumentów w zakresie zdrowego stylu życia. Realizując swoje założenia, firma wystartowała z kampanią pod hasłem „Smakuj Świadomie”. Jej celem jest zwrócenie uwagi konsumentów na znaczenie jedzenia przekąsek w uważny sposób oraz wielkość spożywanych porcji.