it girls

zobacz inne tematy
Interaktywna lalka w kampanii IT Girls i Accenture Song

Interaktywna lalka w kampanii IT Girls i Accenture Song

Fundacja IT Girls we współpracy z Accenture Song ruszyły z kampanią społeczną, mającą na celu przełamanie stereotypów płci, utrudniających kobietom odniesienie sukcesu w dziedzinach STEM (Science, Technology, Engineering, Mathematics). Bohaterką kampanii jest interaktywna lalka, której wypowiedzi zostały wygenerowane przez sztuczną inteligencję na podstawie treści z internetu na temat wychowania dziewczynek i predyspozycji kobiet.

Kobiety w technologiach, czyli rewolucja przyspiesza

Kobiety w technologiach, czyli rewolucja przyspiesza

„Pełzająca rewolucja” – tak kilka lat temu zatytułowano jeden z raportów poświęconych powolnemu, ale systematycznemu wzrostowi liczby kobiet w polskiej branży technologicznej. Dziś to określenie jest już nieaktualne, bo rewolucja zdecydowanie nabrała tempa.