Gucci
zobacz inne tematyLuksus czy premium. Jak zmienia się rynek produktów luksusowych
Pierwszy to dojrzałość, gust i klasa. Drugi to raczej ładne opakowanie i sesja zdjęciowa z twistem. Nie ma jednak jednego bez drugiego. Cena produktu to niejedyna różnica między luksusem a premium.
Streetwear is dead? [FELIETON]
Nie każdy może wie, kim był Virgil Abloh, jednak większość z nas, świadomie bądź nie, w jakiś sposób inspirowała się jego projektami.
Dobra luksusowe sprzedają się świetnie. Przychody największych firm przekroczyły 280 mld dol.
Z rankingu "Global Powers of Luxury Goods" wynika, że rynek marek premium stale rośnie. Do najważniejszych graczy w branży należą LVMH Moet Hennessy-Louis Vuitton SE (Louis Vitton, Marc Jacobs), Kering SA (Gucci, Saint Laurent) oraz L'Oreal Luxe.
Jak stworzyć markę luksusową
Przepis na markę de lux? Spójrz na swój produkt nie jak na przedmiot, ale jak na żywego człowieka, w którym można się zakochać lub przynajmniej z nim zaprzyjaźnić.