Reklama

emocje

zobacz inne tematy
Emotional overload – czy przesada staje się nową normą? II edycja Trend Track

Emotional overload – czy przesada staje się nową normą? II edycja Trend Track

Przesyt emocji w codziennej komunikacji, zarówno w świecie cyfrowym, jak i w relacjach międzyludzkich, stał się normą współczesności. Coraz świadomiej mówimy o uczuciach i nie boimy się ich nazywać. Przechodzimy przez pewien rodzaj emocjonalnej rewolucji. Ale gdzie przebiega granica? To właśnie o kulturze ekspresji emocji w erze digitalu dyskutowali eksperci podczas drugiej edycji Trend Track, zastanawiając się, czy pomiędzy milczeniem a przesadą wciąż istnieje przestrzeń na autentyczność.

Autodestrukcja kontrolowana. Jak zarządzać wstydem?

Autodestrukcja kontrolowana. Jak zarządzać wstydem?

Towarzyszy nam od najmłodszych lat, w czasie pierwszych randek i spotkań kwalifikacyjnych, potem w pracy. – Jeśli karmimy wstyd, mówiąc sobie „jestem do niczego”, on rośnie w siłę. Staje się toksyczny, blokuje nasz rozwój, kontroluje życie. Dlatego tak ważne jest, by nauczyć się wstydem zarządzać – mówi Aneta Wabińska, psycholożka, coach biznesu i specjalistka od wizerunku.

Niech emocje będą z tobą

Niech emocje będą z tobą

Radość, zdziwienie, złość, strach, oczekiwanie... Emocje mogą napędzać twój biznes tak, jak na co dzień napędzają ciebie. Warto, byśmy byli ich świadomi.

Reklama