branża gier

zobacz inne tematy
Popularność Cyberpunka spada. Co dalej z kultowym uniwersum?

Popularność Cyberpunka spada. Co dalej z kultowym uniwersum?

Teoretycznie byliśmy skazani na Cyberpunka – to uniwersum, które ma w sobie wszystko, by zawładnąć umysłami odbiorców na całym świecie. Na razie jednak zamiast cybersukcesu, mamy cyberporażkę. Ale Night City nie powiedziało jeszcze ostatniego słowa.

Polska Dolina Krzemowa Gamedevu. Jak zarabiać na tworzeniu gier?

Polska Dolina Krzemowa Gamedevu. Jak zarabiać na tworzeniu gier?

16 mln graczy, 500 studiów gamingowych i przychody branży sięgające 2 mld zł. Nie bez powodu mówi się o naszym kraju jako o „dolinie krzemowej gamedevu”. Zarobić tu może każdy, ale do zarabiania z produkcji potrzebne są upór, umiejętności oraz biznesowa intuicja. Oto trzy historie, które pokazują jak prężna to branża.