biedronka komunikaty
zobacz inne tematyLidl rzuca rękawicę Biedronce i... łamie przepisy. Wracają wojny handlowe
Na portugalskim rynku spożywczym rozgorzał spór, który przyciągnął uwagę konsumentów i mediów. Lidl, prowadzący od lutego kampanię reklamową, twierdzi, że jest najtańszym supermarketem w Portugalii. Jeronimo Martins, właściciel sieci Biedronka i Hebe, zarządzający w Portugalii markami Pingo Doce oraz Recheio, oskarża konkurenta o manipulację danymi i wprowadzenie klientów w błąd. Organy ds. konkurencji potwierdzają te obawy.
Biedronka wykonuje decyzje UOKiK: 3 lata w handlowym "czyśćcu"
"Zgodnie z przepisami (art. 5 ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o informowaniu o cenach towarów i usług), klienci mają prawo do żądania zakupu towaru po cenie dla nich najkorzystniejszej" - taki komunikat zostanie z Biedronką przez trzy lata, zgodnie z wolą UOKiK. To odpowiedź na skargi i problemy związane z praktykami cenowymi, które pojawiły się w przeszłości.