agnieszka kubiczek
zobacz inne tematySklep online to wisienka na torcie [WYWIAD]
W niedalekiej przyszłości odroczone płatności będą standardem w każdym e-commerce. Klienci chętnie korzystają z takich rozwiązań, bo to dla nich forma zabezpieczenia. Nawet jeśli produkt nie spełni oczekiwań, to można go zwrócić bez konieczności długiego oczekiwania na zwrot środków – przekonują Agnieszka Kubiczek i Damian Cichoński z Orange Polska.
Idzie nowe w e-commerce
Właściciele e-sklepów powinni dostosować biznes do nowych warunków. Co można zrobić?
Audyt kluczem do sukcesu w e-commerce
– Audyt to obiektywne spojrzenie z zewnątrz, dzięki któremu można usprawnić zarządzanie przedsiębiorstwem. Menedżerowie mogą nie dostrzegać pewnych błędów, gdyż czasami przywiązują się do sprawdzonych rozwiązań. Taki audyt nie jest relatywnie drogą usługą, więc bariera wejścia w cały proces jest raczej niska – przekonuje Agnieszka Kubiczek, ekspertka rozwiązań e-commerce w Orange Polska.
Jak zarabiać na e-commerce w czasie kryzysu na rynku?
Rok 2022 jest dla branży e-commerce trudniejszy niż poprzednie. E-sklepy notują spadek liczby klientów. Pandemiczna fala osiągnęła swój szczyt i zanim na powrót się wzniesie, wiele biznesów upadnie.