Zabukuj tatuaż

fot. Adobe Stock
fot. Adobe Stock 28
25-letni Mateusz Łagowski założył platformę InkSearch, która łączy artystów tworzących tatuaże, studia oraz klientów. Po roku działalności ma ponad tysiąc rezerwacji miesięcznie.

Mateusz woli, by mówić do niego Mat. Sam jest fanem tatuaży, ma ich cztery. Każdy z nich powstał w ważnym dla niego momencie życia. Kiedy w 2014 r., będąc w Berlinie (gdzie zajmował się performance marketingiem w Rocket Internet), zapragnął wykonać kolejny rysunek na skórze i zauważył, że cały proces, od wyboru wzoru do znalezienia artysty gotowego go wykonać i zarezerwowania u niego terminu trwa bardzo długo. – Wpadłem wtedy na pomysł, aby to jakoś zoptymalizować, bo rynek miał wyraźny problem: klienci nie mogli dostać się do artystów, a ci drudzy, mniej znani, nie mogli zdobyć klientów – wspomina Mat.

Nie spalić pomysłu

Naturalnym rozwiązaniem była platforma łącząca artystów i salony tatuażu z klientami: internetowy system rezerwacji połączony  z kalendarzem i bramką płatności. Pomysł na jej stworzenie dojrzewał w jego głowie przez kilka lat. – Wiedziałem, że jest super, ale miałem wtedy 20 lat. Chciałem nabrać doświadczenia i dopracować go, aby nie spalić go na początku – dodaje.

Dopieszczanie pomysłu polegało głównie na rozmowach z setkami artystów. Łagowski odwiedzał kolejne konwenty tatuażu od Warszawy przez Gdańsk i Poznań po Mediolan, Wiedeń czy Londyn. – Rozmawiałem z...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 8/2019 (47)

Więcej możesz przeczytać w 8/2019 (47) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie