Na Magicznym Dywanie do milionów

fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe 76
Opuścili korporacje, odwrócili naukę dzieci do góry nogami i już liczą miliony zysków. Oto jak Wojciech Muliński oraz Maciej Mazurkiewicz podbili światowy rynek edukacji.

Uczyć, bawiąc – ta stara zasada od wielu pokoleń sprawdza się w edukacji. I właśnie na niej Wojciech Muliński i Maciej Mazurkiewicz oparli swój produkt – Magiczny Dywan – który pozwala łączyć naukę z aktywnością fizyczną. 

Od tradycyjnego dywanu różni go przede wszystkim to, że montuje się go nie na podłodze, ale suficie. Urządzenie wyposażone jest w komputer, interaktywny projektor oraz czujnik ruchu. Dzięki nim – już po uruchomieniu – na podłodze lub stole wyświetlana jest plansza, którą w czasie rzeczywistym można obsługiwać za pomocą ruchów rąk i nóg. Całość dopełnia platforma pełna ćwiczeń, gier oraz zabaw (łącznie jest ich ok. 350), które z jednej strony przez zabawę pomagają w nauce np. czytania, języków obcych, matematyki, a nawet kodowania, a z drugiej skutecznie motywują do aktywności, ruchu oraz pracy w grupie. Dzięki temu urządzenie, z którego można korzystać w każdej pozycji – siedząc, stojąc, na czworaka itd. – można wykorzystać także do rehabilitacji. 

Dlatego też spektrum odbiorców Magicznego Dywanu jest bardzo szerokie. Urządzenie wykorzystują szkoły, przedszkola, domy seniora, czy ośrodki rehabilitacyjne, terapeutyczne. 

Z powodzeniem mogą korzystać z niego nie tylko dzieci, ale również osoby w średnim wieku czy seniorzy. W przypadku tych ostatnich produkt Funtronic znalazł zastosowanie np. u pacjentów...

Artykuł dostępny tylko dla prenumeratorów

Masz już prenumeratę? Zaloguj się

Kup prenumeratę cyfrową, aby mieć dostęp
do wszystkich tekstów MyCompanyPolska.pl

Wykup dostęp

Co otrzymasz w ramach prenumeraty cyfrowej?

  • Nielimitowany dostęp do wszystkich treści serwisu MyCompanyPolska.pl
  •   Dostęp do treści miesięcznika My Company Polska
  •   Dostęp do cyfrowych wydań miesięcznika w aplikacji mobilnej (iOs, Android)
  •   Dostęp do archiwalnych treści My Company Polska

Dowiedz się więcej o subskrybcji

My Company Polska wydanie 2/2020 (53)

Więcej możesz przeczytać w 2/2020 (53) wydaniu miesięcznika „My Company Polska”.


Zamów w prenumeracie